آزادکار عنواندار روس به تیم کشتی صنایع مازندران پیوست

به گزارش مجله انجمن دعوت، دور برگشت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد از امروز با برگزاری دیدارهای گروه ج در سالن ورزشی دانشکده ورزش و کشاورزی دانشگاه آزاد قائم شهر آغاز خواهد شد. این مسابقات طبق برنامه در گروه های الف، ب و د نیز طی روزهای 19، 21 و 22 آبان ماه به ترتیب در شهرهای تهران، ساری و آمل برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی معین شود.

آزادکار عنواندار روس به تیم کشتی صنایع مازندران پیوست

به همین علت تیم مدعی صنایع مازندران که سودای قهرمانی دارد جهت تقویت تیم خود در مرحله برگشت از یک چهره سرشناس و عنوان دار کشتی آزاد در وزن 74 کیلوگرم استفاده خواهد کرد.

بر این اساس ماگومد رسول گازیماگومدوف دارنده 2 مدال طلای قهرمانی جهان پس از توافق با مسئولان تیم صنایع مازندران به صورت رسمی قرارداد خود را به ثبت رساند تا در دور برگشت و احتمالاً دیدارهای نیمه نهایی و نهایی برای این تیم کشتی بگیرد.

هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران با تائید این مطلب به مجله انجمن دعوت گفت: همان طور که قبلاٌ اعلام کردیم برای تقویت تیم، علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت هایی که داریم از کشتی گیران خارجی نیز استفاده خواهیم کرد. بر این اساس با گازیماگومدوف که ضمن سابقه قهرمانی در جهان، سال 2020 در وزن 74 کیلوگرم، نایب قهرمان اروپا نیز شده؛ قرارداد امضا کردیم.

وی اعلام کرد: برای صعود به دور بعد رقابت های لیگ برنامه ریزی لازم اجرا شده و پس از آن نیز سکوی قهرمانی را نشانه خواهیم گرفت.

دور برگشت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب با حضور تیم های باشگاه ورزشی مقاومت، خراسان جنوبی، ستارگان ساری و صنایع مازندران روز جمعه 21 آبان ماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 695

به "آزادکار عنواندار روس به تیم کشتی صنایع مازندران پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکار عنواندار روس به تیم کشتی صنایع مازندران پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید