ببینید ، کتک کاری بازیکنان دو تیم والیبال در ایران ، ماجرای درگیری عجیب پس از سوت سرانجام

به گزارش مجله انجمن دعوت، ملاقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال سری B لیگ دسته یک مردان با درگیری عجیبی در سرانجام بازی همراه شد.

ببینید ، کتک کاری بازیکنان دو تیم والیبال در ایران ، ماجرای درگیری عجیب پس از سوت سرانجام

به گزارش مجله انجمن دعوت آنلاین، ناظر ملاقات تیم های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در خصوص درگیری فیزیکی این تیم ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.

حمید حق بین گفت: سومین ملاقات دو تیم روز آدینه در دوم دی سالم آغاز شد و در نهایت سه بر صفر به سود گلفام به انتها رسید، اما زمانی که داور پایین آمد و سوت زد تا تیم ها به احترام هم دست بزنند، درگیری رخ داد. بازیکنان آمل می گفتند بازیکنان مس به ما توهین نموده اند و صحبت بازیکنان مس نیز همین بود. موقع ثبت کارها در انتهای بازی بودم که دیدم دو تیم به هم حمله کردند. می گفتند لیبروی ذخیره تیم مس از جای گرم کردن به آن ها بی احترامی نموده است و بازیکنان گرگان هم اظهار کردند در کرمان به آن ها بی احترامی شده بود.

ناظر فدراسیون والیبال با بیان این که در جریان بازی فشار خون بازیکنان بالا می رود و ممکن است با یک حرکت صورت یا دست حریف را تحریک نمایند، ادامه داد: تیم ها باید خود را کنترل می کردند. البته سرپرست تیم گلفام و مربی مس در آن صحنه خیلی یاری کردند. افراد دیگری هم بازدارنده بودند. پنج مامور انتظامی هم در سالن حضور داشتند اما تعداد زیاد بود و حریف آن تعداد آدم نبودند. درگیری حدود چهار، پنج دقیقه طول کشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1011

به "ببینید ، کتک کاری بازیکنان دو تیم والیبال در ایران ، ماجرای درگیری عجیب پس از سوت سرانجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، کتک کاری بازیکنان دو تیم والیبال در ایران ، ماجرای درگیری عجیب پس از سوت سرانجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید