خبرنگاران دانش آموزان در مدارس کهگیلویه و بویراحمد گروه بندی می شوند

به گزارش مجله انجمن دعوت، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران مراکز آموزشی در مدارس پرجمعیت به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا موظف به نوبت بندی و گروه بندی دانش آموزان در کلاس های درس هستند.

خبرنگاران دانش آموزان در مدارس کهگیلویه و بویراحمد گروه بندی می شوند

هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار مجله انجمن دعوت گفت: بازگشایی مدارس طبق تصمیم ستاد ملی کرونا اتخاذ شده است و بر اساس آن کلاس ها در مدارس به صورت حضوری تشکیل می گردد.

وی اضافه کرد: هدف مشترک آموزش و پرورش و مسئولان بهداشتی تضمین سلامت دانش آموزان در مدارس و کلاس های درس است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: بنابراین پروتکل های بسیار سختگیرانه ای توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پرشکی تعیین شده که در مدارس ملزم به رعایت این پروتکل ها هستیم.

زارع پور ابراز داشت: بحث گروه بندی دانش آموزان باید انجام گردد و با توجه به مساحت کلاس های درس فاصله دانش آموزان از یک متر کم تر نباشد.

وی تاکید نمود: تهویه مطبوع کلاس های درس بخوبی صورت گیرد به گونه ای که درها و پنجره ها باز باشند و معلمان و دانش آموزان بدون استثنا از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: همچنین دانش آموزان در محوطه آکادمی ملزم به رعایت فاصله اجتماعی هستند.

زارع پور مطرح نمود: زمان هر کلاس نباید از 35 دقیقه بیشتر باشد.

در سال تحصیلی جدید تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم 166 هزار و 895 نفر است که 52 درصد آنها پسرو 48 درصد دختر هستند. 66 درصد دانش آموزان ساکن شهرها و 34 درصد نیز ساکن روستاها هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 19

به "خبرنگاران دانش آموزان در مدارس کهگیلویه و بویراحمد گروه بندی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموزان در مدارس کهگیلویه و بویراحمد گروه بندی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید