درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوئیس به وسیله مراجع ذیصلاح در دست آنالیز است

به گزارش مجله انجمن دعوت، وزات امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوئیس در تهران به وسیله مراجع ذیصلاح در دست آنالیز است و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوئیس به وسیله مراجع ذیصلاح در دست آنالیز است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش مجله انجمن دعوت، در پی انتشار خبر درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوئیس در تهران (دبیر اول سفارت)، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این خبر ضمن ابراز تسلیت بیان نمود: موضوع به وسیله مراجع ذیصلاح در دست آنالیز بوده و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش از این مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از درگذشت دبیر اول سفارت سوئیس در تهران بر اثر سقوط از یکی از برج های تهران در منطقه کامرانیه اطلاع داد و مطرح نمود: هنوز تعیین نیست که دلیل فوت وی خودکشی بوده یا حادثه.

وی در شرح بیشتر در این خصوص به فارس گفت: صبح امروز خانم کارگری که در منزل وی مشغول به کار بوده است پس از مراجعه به منزل دبیر اول سفارت سوئیس ملاحظه می نماید که وی در منزل حضور ندارد و وسایل نیز جابه جا نشده است. دقایقی بعد یکی از کارکنان فضای سبز پیکر بی جانی را ملاحظه می نماید که با پلیس تماس می گیرد و پلیس نیز از سرایدار منزل می خواهد که در صحنه حاضر گردد و وی تایید می نماید که این خانم دبیر اول سفارت سوییس بوده است.

خالدی شرح داد: آثار جراحت از قبیل شکستگی سر و دست در پیکر بی جان ملاحظه می گردد و پیکر این خانم 52 ساله تحویل پزشکی قانونی شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 447

به "درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوئیس به وسیله مراجع ذیصلاح در دست آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوئیس به وسیله مراجع ذیصلاح در دست آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید