ساماندهی 200 شرکت در وزارت نیرو توسط شرکت ساتکاب

به گزارش مجله انجمن دعوت، تهران(پانا)- مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) از راه اندازی سامانه یکپارچه بیمه های صنعت آب و برق اطلاع داد.

ساماندهی 200 شرکت در وزارت نیرو توسط شرکت ساتکاب

به گزارش پایگاه خبری ساتکاب، محمدولی علاء الدینی اضافه نمود: تا به امروز سامانه ای جامع که همه شرکت های صنعت آب و برق را تحت پوشش خدمات بیمه قرار دهد وجود نداشته است.

وی ادامه داد: اکنون و با راه اندازی سامانه یکپارچه بیمه های صنعت آب و برق، کارکنان صنعت آب و برق در این سامانه به شکل متمرکز قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت ساتکاب با بیان اینکه سامانه های مذکور توسط بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان طراحی و عملیاتی شده است، اعلام نمود: تجمیع اطلاعات، گردش مطلوب داده های مورد احتیاج در این زمینه، رصد لحظه ای اطلاعات مرتبط، امکان گزارش گیری از اقدام های صورت گرفته، قابلیت دسترسی به اطلاعات عام برای عموم و اطلاعات خصوصی برای افراد مرتبط و خاص، از ویژگی های این سامانه یکپارچه است.

وی با بیان اینکه بیش از 200 شرکت در وزارت نیرو به طور مستقیم و غیرمستقیم توسط شرکت ساتکاب ساماندهی شده اند، اظهار کرد: راه اندازی مجدد شرکت ساتکاب با موضوع حمایت از ساخت داخل، حمایت از صادرات، سرمایه گذاری و فعالیت های پژوهشی- تحقیقاتی صورت گرفته و دو سامانه مذکور نیز با هدف شاخص های مذکور عملیاتی شده و با توجه به اهمیت پروژه های یاد شده امیدواریم که اجرای آنها زمینه ساز اقدام های بعدی نیز باشد.

علاءالدینی ضمن اشاره به اهمیت بیمه سلامت به ویژه در صنعت آب و برق، اضافه نمود: مدیریت بیمه های صورت گرفته، انطباق هزینه ها با خدمات صورت گرفته و مشاهده مستمر سطح سلامت کارکنان و امکان ارتقای آن توسط افراد ذی صلاح، از دیگر شاخص های سامانه مذکور است.

وی در ادامه به شرح درباره نخستین بانک جامع اطلاعاتی فعالان صنعت آب و برق(سامانه وندورلیست) پرداخت و گفت: این سامانه با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی پویا، کاهش خدمات انسانی، کاهش هدر رفت زمان، کاهش هزینه کاغذ مورد استفاده برای ثبت اطلاعات، کاهش خدمات انسانی مورد احتیاج، جامعیت اطلاعات فراورینماینده صنعت آب و برق، امکان رصد محصولات فراوری و تایید شده صنعت آب و برق بخش خصوصی و غیر از آن، قابلیت ارزیابی محصولات فراوری شده توسط همگان، ارتقای سطح رضایتمندی و ارتباط موثر بخش های فراوریی طراحی و برای فعالان صنعت آب و برق اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب ادامه داد: همه فعالان مالی در صنعت آب و برق کشور می توانند با ورود به سایت اینترنتی شرکت ساتکاب و بخش وندورلیست اقدام به ثبت و ورود اطلاعات کالای مورد نظر خود نموده و پس از تایید مدارک ارائه شده، نسبت به معرفی محصول خود اقدام نمایند.

وی، این سامانه را فرصتی مغتنم برای فعالان مالی برشمرد که با استفاده از آن امکانِ رانت و فساد کاهش می یابد و از سویی با ایجاد مرجعی مطمئن برای این گروه، شتاب دهی بیشتری به عملیات فراوریی آنها بخشیده می گردد.

علاءالدینی ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن امکان درج مزایا و معایب محصولات معرفی شده توسط مصرف نمایندگان در سامانه وندورلیست، فضای رقابتی بیشتری برای ارتقای سطح کیفی محصولات مهیا گردد.

برپایه این گزارش، علاقمندان به استفاده از دو سامانه مذکور می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت ساتکاب www.satkab.ir اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 179

به "ساماندهی 200 شرکت در وزارت نیرو توسط شرکت ساتکاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی 200 شرکت در وزارت نیرو توسط شرکت ساتکاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید