وزیر دادگستری آمریکا استعفا می&zwnjدهد

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران : روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا در حال آنالیز کناره گیری از سمت خود قبل از خاتمه دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ است.

وزیر دادگستری آمریکا استعفا می&zwnjدهد

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از فارس، این مساله پس از آن مطرح شده است که وزیر دادگستری آمریکا علیرغم روابط نزدیک با ترامپ تاکید نموده بود که هیچ شواهد و مدارکی که نشان دهد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تقلب و تخلف گسترده ای انجام شده باشد کشف ننموده است.

سه منبع مطلع به روزنامه نیویورک تایمز گفته اند که ویلیام بار احتمالا تا ماه آینده از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

این گزارش اضافه کرد: هنوز معین نیست که آیا این مساله به خشم دونالد ترامپ از اظهارات ویلیام بار در ارتباط با نتیجه تحقیقات وزارت دادگستری در زمینه سلامت انتخابات آمریکا مرتبط است یا نه. اما دونالد ترامپ اخیرا از پاسخ دادن به سوالات مجله انجمن دعوت درباره اینکه آیا هنوز به وزیر دادگستری خود اعتماد دارد یا خیر امتناع نموده است.

این منابع مطلع همچنین گفته اند، اگرچه آقای بار از هفته گذشته در اندیشه کناره گیری از سمت خود قبل از 20 ژانویه است اما هنوز تصمیم قطعی وی معین نیست.

بار که از متحدان ترامپ محسوب می گردد، روز سه شنبه هفته گذشته در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس تأیید کرد که شواهدی در مورد تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری در حدی که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد، یافت نشده است.

بنا بر گزارش شبکه ان بی سی نیوز، در پی انتشار مصاحبه بار، یکی از مقام های دولت آمریکا و دو منبع مطلع تصریح نموده بودند که گزینه اخراج وزیر دادگستری آمریکا از سوی دونالد ترامپ احتمال دارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 184

به "وزیر دادگستری آمریکا استعفا می&zwnjدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دادگستری آمریکا استعفا می&zwnjدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید