استقلال شکست مقابل سایپا را فراموش کند

به گزارش مجله انجمن دعوت، تیم استقلال در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر عصر روز شنبه در استادیوم آزادی به مصاف سایپا رفت و در دیداری نزدیک و نفس گیر، تن به شکست یک بر صفر داد که این دومین شکست آنها در این فصل بود.

استقلال شکست مقابل سایپا را فراموش کند

سعید بیگی پیشکسوت استقلال که سابقه حضور در تیم سایپا را هم دارد در تبادل نظر با مجله انجمن دعوت در مورد این بازی گفت: از حق نگذریم کیفیت بازی خوب بود و هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند. من فکر می کنم سایپا برای یک امتیاز آمده بود اما با استفاده بهینه از این بازی در خاتمه پیروز شد و 3 امتیاز را به خانه برد. این پیروزی را به آنها تبریک می گویم.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شکست همواره تلخ است و تیم های بازنده و طرفداران شان بعد از شکست ناراحت و اذیت می شوند. اما باید پذیرفت که شکست جزئی از فوتبال است و همه تیم های عظیم هم ممکن است هر از گاهی طعم شکست را بچشند. اما ویژگی تیم های عظیم این است که از آن شکستها برای بازی های آینده خود درس می گیرند؛ و البته بعد از آن شکست از جا بلند شده و با قدرت بیشتری به جهت ادامه می دهند.

بیگی تاکید نمود: با اینکه پیروزی در این بازی می توانست فرصت فرار صدرنشینی را ایجاد کند، اما باید بدانیم و این را بپذیریم که با این شکست هم چیزی از دست نرفته است. استقلال هنوز بالای جدول است و بازی های زیادی هم برای جبران پیش رو دارد که باید از این فرصتها استفاده کند.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: استقلالی ها باید این شکست را فراموش نموده و به تیم نفت مسجد سلیمان فکر نموده و روی این تیم تمرکز نمایند. شاگردان فکری ثابت نموده اند که هر تیمی را می توانند در خانه خودش شکست دهند و باید با قدرت و روحیه در مسجد سلیمان به میدان رفته و امتیازات کاملی از این بازی مهم به دست آورند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: 3 بازی تا خاتمه نیم فصل باقی است که هر 3 بازی مهم و حساس است. گرچه قهرمانی نیم فصل از یک سو اصلاً اهمیت ندارد، اما برای ایجاد انگیزه و روحیه در تیمی که دنبال قهرمانی است، رسیدن به قهرمانی نیم فصل می تواند مهم باشد. اگر استقلالی ها هم قصد هدف گذاری مرحله ای را دارند، باید نزدیک ترین هدف آنها قهرمانی نیم فصل باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 264

به "استقلال شکست مقابل سایپا را فراموش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال شکست مقابل سایپا را فراموش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید