در سفر با این روش ها از خانه تان محافظت کنید

به گزارش مجله انجمن دعوت، امنیت منزل در هنگام سفر

وقتی می خواهید به سفر بروید ممکن است نگران خالی ماندن منزل خود باشید، در هنگام مسافرت حفاظت از خانه مثل مراقبت از وسایلی که همراه خود دارید مهم است، قبل از ترک منزل از ایمنی خانه مطمئن باشید تا با آسودگی خاطر از سفر خود لذت ببرید، اینکه چگونه در هنگامی که در خانه نیستید می توانید از آن مراقبت کنید موضوعی است که در این پست درباره آن صحبت می کنیم، با خبرنگاران همراه باشید.

در سفر با این روش ها از خانه تان محافظت کنید

به خانه دوربین وصل کنید

امنیت خانه بسیار مهم است و برای رسیدن به آن گزینه های مختلفی دارید از دوربینی بهره ببرید که مناسب خانه شما باشد برخی از سیستم های امنیت خانه به شما اجازه می دهد که ویدئو زنده از راه دور بر روی تلفن همراه خو داشته باشید و می توانید هر اتفاقی که در خانه می افتد را ببینید این وسیله کوچک می تواند خیال شما را کاملا راحت کنید.

به تعمیرات مرتب خانه ادامه دهید

آیا باغبانی دارید که از باغچه شما مراقبت می نماید؟ این برنامه ها را در هنگامی که در سفر هستید هم ادامه دهید چون اگر دزدی در محل باشد با فهمیدن اینکه در خانه رفت و آمدی نمی گردد بیشتر فکر دزدی می افتد.

کلید خانه را به دوست یا اعضای خانواده خود دهید

می توانید با این کار اگر اتفاق غیر منتظره ای پیش آمد از یاری آن ها بهره ببرید یا آن ها می توانند کارهایی مثل آب دادن گل ها را انجام دهند فقط یادتان باشد که حتما زحمت آن ها را جبران کنید.

فعلا اشتراک روزنامه را متوقف کنید

اگر اشتراک روزنامه دارید و یا زیاد از اداره پست برای شما بسته می آید حتما به آن ها خبر دهید که برای مدتی نیستید تا چیزی برای شما نفرستند. صندوق پست مقابل منزل شما اگر پر از روزنامه و بسته باشد دزدان را متوجه نبودن شما در منزل می نماید.

از شبکه اجتماعی مطمئن شوید

معمولا نباید خبر مسافرت رفتن خود را در شبکه های اجتماعی اعلام کنید، به سایت های شبکه های اجتماعی خود سر بزنید و مطمئن شوید که هیچ آدرسی از شما در آنجا وجود ندارد و پست هایی را که شماره تلفن شما در آن وجود دارد حذف کنید.

وسایل ارزشمند خود را در صندوق قرار دهید

همه دزد ها اول اتاق خواب را می گردند پس وسایل ارزشمند خود را در گاوصندوق بگذارید، اگر فکر می کنید نیازی به این صندوق ندارید چیزهای ارزشمند خود را در جایی غیر معمول مثل حمام یا آشپزخانه قرار دهید.

کلید را در جایی پنهان نکنید

دزدها همواره اول دنبال کلید پنهان شده می گردند این کلید اضافی را باید به دوست یا اعضای خانواده خود دهید و آن را در جایی پنهان نکنید.

در بیرون خانه لامپ سنسور دار وصل کنید

این چراغ ها چه زمانی که در خانه باشید و چه زمانی که نباشید برای امنیت منزل بسیار مناسب است و می توانید در ساعات مشخصی از روز آن ها را خاموش یا روشن بگذارید.

در اتوماتیک پارکینگ را از کار بیندازید

وسایلی که از تکنولوژی در آن استفاده شده اند می توانند به راحتی به وسیله دزدان حرفه ای هک شوند پس وقتی در مسافرت هستید پارکینگ را بصورت دستی قفل کنید.

منبع: ordinarytraveler.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 821

به "در سفر با این روش ها از خانه تان محافظت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر با این روش ها از خانه تان محافظت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید