ساپینتو: به خاطر بعضی تصاویر در ایران باید به رسانه های پرتغال جواب پس بدهم ، بعضی از مربیان چیزی از فوتبال نمی فهمند

به گزارش مجله انجمن دعوت، سرمربی استقلال بعد از پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: در مسیر خوبی هستیم و من از این موضوع بسیار خشنود هستم.

ساپینتو: به خاطر بعضی تصاویر در ایران باید به رسانه های پرتغال جواب پس بدهم ، بعضی از مربیان چیزی از فوتبال نمی فهمند

به گزارش مجله انجمن دعوت ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: متاسفانه برخی مربیان دنبال بهانه ای هستند که تیم حریف را تحریک نمایند و برخی از دستیاران و مربیان رفتار مناسبی ندارند و احترام نمی گذارند. آنها درمورد فوتبال هیچ چیزی نمی دانند و نمی خواهند به تیم خود یاری نمایند. بابت تصاویری که به کشور من مخابره می گردد از من سوال می نمایند. هر بازی کارت زرد و قرمز به من می دهند و این خیلی بد است.

وی ادامه داد: شما بازیکنان خوبی اینجا دارید. این فوتبال مقررات زیادی احتیاج دارد تا شاهد اینگونه رفتارها نباشیم. همه ما حرفه ای هستیم سعی می کنیم فزونین خودمان را به نمایش بگذاریم. می توانیم با داور صحبت کنیم، اما نمی توانیم به سمت دیگری برویم. اینکار قابل باور نیست. امیدوارم فدراسیون برای همواره قوانین سخت گیرانه ای در نظر بگیرد و خاطیان را هم جریمه کند.

ساپینتو اعلام نمود: ما پنالتی و گل خوب داشتیم. فکر می کنم گل پیمان در آزادی هم درست بود، اما ممکن است سرمربی حریف بگوید که آنها لایق برد هستند. من به این حرف ها و افرادی که به استقلال احترام نمی گذارند عادت نموده ام. برای من فرقی نمی کند که مقابل پرسپولیس بازی کنم یا مقابل طرفدار، چون سعی می کنم فزونین عملکرد را داشته باشم. تیم را همواره یکسان آماده می کنم. تا به امروز احترام زیادی به ما نگذاشته اند و ما در جبهه های زیادی می جنگیم. ما متحد هستیم و روحیه خوبی داریم. نمی گردد که همواره فوتبال مستقیم بازی کنیم.

وی اضافه کرد: تیم هایی که بازیکنان جوان دارند همواره دونده ظاهر می شوند و می جنگند. کار مقابل این تیم ها راحت نیست، اما در زمان مناسب ما بازی را کنترل می کنیم. ما فزونی داشتیم و فکر می کنم با عدالت برنده بازی شدیم. به تیمم تبریک می گویم، چون روحیه خوبی دارد و برد خوبی کسب کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص تعویض سیلوا، گفت: او کمی درد داشت و به من گفت اگر احتیاج است می توانم به بازی ادامه دهم، اما من نمی خواستم او را برای بازی بعدی از دست بدهم. به روزبه اعتماد کامل داشتم و ترجیح دادم که ریسک نکنم. سیلوا وقتی داشت خراج می شد گفت درد دارم و من هم ریسک نکردم.

ساپینتو درمورد اتفاقات انتها بازی گفت: من نمی توانم به تنهایی جلوی این اتفاقات را بگیرم و باید فدراسیون تمهیداتی را اتخاذ کند و جلوی این گونه مسائل بیایستد و این اتفاق برای آینده فوتبال ایران مهم است و باید جلوی این مسائل ایستاد و آن را تمام کرد.

وی در رابطه با چهارمین برد متوالی استقلال و امیدواری به قهرمانی گفت: من هم قبلا و هم اکنون به قهرمانی امیدوار هستم. صحبت نمی کنم که فقط صحبت نموده باشم. وقتی چیزی را می گویم یعنی به آن ایمان دارم.

ساپینتو در مورد پیشرفت مهدی قائدی گفت: برخی از بازی ها بوده که موقعیت ایجاد می کردیم ولی او نمی توانست گلزنی کند ولی الان ما موقعیت ایجاد می کنیم و می توانیم آن را به گل بدل کنیم. قائدی اکنون فزونین شرایط را دارد. وقتی که به تیم آمد، به آن سطحی که دوست داشت نرسیده بود. الان ولی به همان کیفیتی که سابق داشت، دارد می رسد. او اکنون خوب تصمیم می گیرد و تیم هم به این گونه تصمیم ها احتیاج دارد. نه تنها قائدی ، بلکه بازیکنان دیگر نیز خوب کار می نمایند.

سرمربی استقلال ادامه داد: در مسیر خوبی هستیم و من بسیار مسرور هستم. چه کسانی در ترکیب ثابت هستند و چه کسانی که به عنوان یار تعویضی به زمین می آیند. صالح به زمین آمد و توانست گلزنی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1025

به "ساپینتو: به خاطر بعضی تصاویر در ایران باید به رسانه های پرتغال جواب پس بدهم ، بعضی از مربیان چیزی از فوتبال نمی فهمند" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساپینتو: به خاطر بعضی تصاویر در ایران باید به رسانه های پرتغال جواب پس بدهم ، بعضی از مربیان چیزی از فوتبال نمی فهمند" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: به خاطر بعضی تصاویر در ایران باید به رسانه های پرتغال جواب پس بدهم ، بعضی از مربیان چیزی از فوتبال نمی فهمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید