صدور دعوتنامه های نو در نوترین پذیرش منیتوبا

به گزارش مجله انجمن دعوت، در تاریخ 7 ژوئن، استان منیتوبا جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرد و طی آن برای 209 متقاضی دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان و در نهایت اقامت دائم صادر نمود. این دعوتنامه ها که به توصیه نامه جهت تقاضا - Letters of Advice to Apply یا به اختصار LAA - شناخته می شوند برای متقاضیانی صادر شد که در مسیرهای مهاجرتی Skilled Workers in Manitoba، Skilled Workers Overseas و International Education حضور داشتند.

صدور دعوتنامه های نو در نوترین پذیرش منیتوبا

جززیات دعوتنامه های صادره در پذیرش 7 ژوئن به توضیح زیر است:

  • حد اقل امتیاز: 542 / Skilled Workers in Manitoba:21 LAA
  • حد اقل امتیاز: 701 / Skilled Workers Overseas: 60 LAA
  • International Education: 28 LAA

متقاضیانی که LAA یا توصیه نامه دریافت کرده اند 60 روز فرصت دارند درخواست کامل خود را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ارائه نمایند؛ برنامه مهاجرت استانی منیتوبا به این استان اجازه می دهد هر ساله تعداد معینی متقاضی مهاجرت مالی/کاری را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کند.

گفتنی است استان منیتوبا روز به روز به مقصد محبوب مهاجران تازه وارد به کانادا تبدیل می گردد؛ این استان سال گذشته 5 هزار و 207 متقاضی اقامت دائم را انتخاب کرد که 65 درصد آنها در راستا مهاجرتی Skilled Workers in Manitoba و 33 درصد در راستا مهاجرتی Skilled Workers Overseas حضور داشتند.

گفتنی است که Skilled Workers in Manitoba Stream در برابر کارگران خارجی ماهر و واجد شرایط و دانشجویان خارجی که از دانشگاه های منیتوبا فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر در منیتوبا کار می نمایند و یا از طرف کارفرمای منیتوبایی دارای پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی هستند گگردده است.

راستا مهاجرتی Skilled Workers Overseas هم به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اجازه می دهد آندسته از متقاضیان مهاجرتی را انتخاب کند که در خارج از کانادا سکونت دارند اما در منیتوبا دارای ارتباطات و آشنایانی هستند و مثلا از حمایت دوستان و خانواده برخوردار بوده و یا قبلا در این استان تحصیل یا کار کرده اند و یا به موجب یکی از اقدامات استخدام استراتژیک برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوتنامه دریافت کرده اند. بد نیست بدانید هر 60 متقاضی Skilled Workers Overseas در پذیرش 7 ژوئن به وسیله اقدامات استخدام استراتژیک دعوتنامه دریافت کرده اند.

اما راستا مهاجرتی International Education هم فرایند اخذ اقامت دائم را برای دانشجویان خارجی واجد شرایطی که از یکی از دانشگاه های منیتوبا فارغ التحصیل شده اند فراهم می نماید.

نخستین گام: ابراز تمایل

چنانچه علاقه مند هستید از این طرق به منیتوبا مهاجرت کنید و باید در گام نخست تمایل خود را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اعلام کرده و یا به بیان دیگر Expression of Interest ارائه نمایید.

متقاضیان بر اساس پاسخ هایی که به سوالات می دهند امتیازدهی می شوند و بر اساس آن امتیاز موقعیت خود را در صف انتظار کسب می نمایند. سپس طی پذیرش های متوالی برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA صادر می گردد.

آنگونه که برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اعلام کرده است از 209 LAA هجده عدد برای متقاضیانی صادر شده است که در سیستم اکسپرس انتری فدرال حضور داشته اند. متقاضیان اکسپرس انتری باید جداگانه Expression of Interest خود را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ارائه نمایند و علاوه بر داشتن کد جویای شغل معتبر و سایر معیارها، در یکی از مشاغل مورد احتیاج منیتوبا هم دارای سابقه کار باشند.

و حتما همانطور که می دانید، آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی کسب می نمایند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 594

به "صدور دعوتنامه های نو در نوترین پذیرش منیتوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور دعوتنامه های نو در نوترین پذیرش منیتوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید