مرگ تلخ پسر 6ساله در بوستان رازی

به گزارش مجله انجمن دعوت، پسر شش ساله هنگام بازی در بوستان رازی به طور مشکوکی جان باخت. شاهدان مدعی هستند او بر اثر برق گرفتگی جان باخته است.

مرگ تلخ پسر 6ساله در بوستان رازی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

به گزارش گروه حوادث مجله انجمن دعوت، صبح پنجشنبه 20 خرداد سال جاری یکی از ماموران کلانتری رازی به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت خبر داد که پسر شش ساله ای در بوستان رازی در خیابان قزوین تهران دچار حادثه شده و فوت شده است.

تحقیقات اولیه نشان داد پسر خردسال شامگاه چهارشنبه 19خرداد سال جاری هنگام دوچرخه سواری در بوستان به سمت تیر چراغ روشنایی رفته و دستش را که به آن گرفته دچار برق گرفتگی شده و در بیمارستان فوت شده است.

حبیب ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دراین باره به جام جم گفت: بعد از حادثه بخشی از بوستان که محل حادثه بود پلمب گشت و اجازه ورود افراد به آنجا داده نشد. قرار شد هیات سه نفره کارشناسان رسمی دادگستری محل را بازدید نموده و نظر دهند. دوربین های مداربسته بوستان هم بازبینی گردد و اگر قصوری اتفاق افتاده باشد با مقصران برخورد قانونی خواهد شد. همچنین یکی از مسؤولان شهرداری منطقه 11 نیز به خبرنگار ما گفت: هنوز برق گرفتگی کودک معلوم نیست. بعد از حادثه، کارشناس حوادث اداره برق در محل حاضر شده و گفت میزان برق روشنایی 40 وات بوده و نمی تواند خطرآفرین باشد.

سه روزی است که از مرگ امیرعلی شش ساله می گذرد. خانواده اش در همان حوالی بوستان رازی زندگی می نمایند. حال و روزشان خوب نیست.

عموی داغدیده امیرعلی می گوید: برادرم علاوه بر امیرعلی شش ساله، دختری هشت ساله دارد. خانه من و برادرم حوالی همین بوستان رازی است. آن شب برادرم سر کار بود و من، بچه ها را به بوستان آوردم. آنها مشغول دوچرخه سواری بودند و حواسم به آنها بود. ناگهان صدای یاری خواهی شنیدیم. صدا از فضای سبز نزدیک وسایل بازی می آمد و کودکی در فضای سبز افتاده بود و دو نفر در حال احیای او بودند. از روی دوچرخه فهمیدم برادرزاده ام است. مردان غریبه داشتند او را احیا می کردند. یکی از افراد حاضر در آنجا می گفت برادزاده ام گربه دیده و سمت او می رفته که دستش را به تیر روشنایی گرفته و دچار برق گرفتگی شده است.

معصومه ملکی - حوادث روزنامه مجله انجمن دعوت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 509

به "مرگ تلخ پسر 6ساله در بوستان رازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ تلخ پسر 6ساله در بوستان رازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید