وارث شرکت سامسونگ 2.5 سال آینده را در زندان سپری خواهد نمود

به گزارش مجله انجمن دعوت، وارث شرکت سامسونگ لی جائه یونگ به اتهام رشوه و فساد اقتصادی، به 2.5 سال حبس محکوم شد. دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی رسماً اظهار داشت که لی جائه یونگ، وارث سامسونگ و پسر رئیس متوفی این شرکت، باید با این محکومیت رو به رو گردد.

وارث شرکت سامسونگ 2.5 سال آینده را در زندان سپری خواهد نمود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این حکم پس از یک دادگاه سه ساله به اتهام کوشش این مرد برای رشوه دادن شخصی از دفتر مدیریت سامسونگ صادر شد.

همه چیز از سال 2017 آغاز شد، زمانی که لی، حدود 27.6 میلیون دلار به یکی از اعضای کابینه رئیس جمهور سابق کره جنوبی، برای یاری به ادغام بین سامسونگ C&T و صنایع چیل، پیشنهاد داد تا زمانی که لی جانشین پدر گردد و کنترل سامسونگ الکترونیک را در دست بگیرد، بتواند زد و بند های اداری بیشتری را در اختیار داشته باشد. شرکت سامسونگ توسط پدربزرگ لی تاسیس شده است.

پس از افشای این موارد، یک فرایند طولانی بازرسی، یک سال زندان و یک دادگاه مجدد در دادگاه عالی کره جنوبی برگزار گردید. رئیس سابق سامسونگ در اکتبر سال 2020 درگذشت و صندلی برتر مدیریت شرکت را خالی کرد و ارث 21 میلیارد دلاری را نیز برای لی به جای گذاشت.

حبس لی جائه یونگ احتمالاً در عملکرد کلی شرکت منعکس می گردد در حالی که سایر مدیران ارشد در کوششند تا مدیر ارشد لایقی را برای سامسونگ پیدا نمایند، اقدام لی می تواند شرکت سامسونگ را تحت الشعاع قرار دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 260

به "وارث شرکت سامسونگ 2.5 سال آینده را در زندان سپری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وارث شرکت سامسونگ 2.5 سال آینده را در زندان سپری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید