آئین پایانی یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت فردا، 8 دی برگزار می شود

به گزارش مجله انجمن دعوت، آئین پایانی یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت ویژه دستاورد های انجمن های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی 8 دی ماه جاری برگزار می شود.

آئین پایانی یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت فردا، 8 دی برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه مجله انجمن دعوت، آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت ویژه دستاورد های انجمن های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی، مدیران، مسئولان، دانشجویان برگزیده و اعضای شورای مرکزی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه، فردا، 8 دی ماه ساعت 14 تا 17 در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار می گردد.

این جشنواره، در حوزه های رقابتی انجمن علمی دانشجویی برتر، فعالیت علمی خلاقانه، نشریه، مسابقه علمی، محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، بخش ویژه، کارآفرینی و کسب و کار و دانشگاه برتربرگزار می گردد.

به برگزیدگان این دوره از جشنواره ضمن معرفی به چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت بر حسب رتبه کسب شده و سهمیه اعلامی، هدایای نقدی و لوح تقدیر نیز اعطا خواهد شد.

گفتنی است، جشنواره حرکت به صورت سالیانه و با هدف هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی برگزار می گردد و فعالیت های خلاقانه و برتر انجمن ها به عنوان فعالیت های الگو و پیروز منعکس می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 760

به "آئین پایانی یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت فردا، 8 دی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین پایانی یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت فردا، 8 دی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید