آینده مبهم حمید مطهری در پرسپولیس

به گزارش مجله انجمن دعوت، آیا دستیار اول یحیی گل محمدی در خاتمه فصل پرسپولیس را ترک می نماید؟ حمید مطهری که پس از خاتمه همکاری او با مجتبی حسینی و ساکت الهامی به کادر او اضافه شد، طی 2 فصل گذشته با پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر و بعلاوه فینال آسیا رسید تا روز های خوبی را پشت سر بگذارد.

آینده مبهم حمید مطهری در پرسپولیس

مطهری در این فصل با انتقاد های زیادی همراه بوده و بعضی کارشناسان معتقد هستند او به جای یاری به یحیی بیشتر درگیر حواشی و پاسخ به ادعا های تیم رقیب شده است. از طرف دیگر و آنطور که روزنامه ایران ورزشی نوشته٬ مطهری بعد از حذف پرسپولیس از جام حذفی یکی از افرادی بود که در فضای مجازی حسابی مورد انتقاد شدید بعضی هواداران تیمش نهاده شد.

حال در این بین و از زمان حضور مطهری در پرسپولیس بار ها این مربی با پیشنهاد هایی برای حضور روی نیمکت تیم های لیگ فزونی به عنوان سرمربی روبه رو بوده است، اما او ادامه حضور در پرسپولیس و کار کردن کنار یحیی را به سرمربیگری در لیگ برتر ترجیح داده است.

حمید مطهری که طی 2 سال گذشته، دو بار از نساجی، دو بار از شهر خودرو، یک بار از سایپا و یک بار از نفت مسجدسلیمان پیشنهاد داشته تمام این پیشنهاد ها را به خاطر بردن جام های بیشتر با پرسپولیس و تداوم موفقیت ها رد نموده و چند ماه قبل هم به آخرین پیشنهادش جواب منفی داد.

طبق ادعای ایران ورزشی، آخرین پیشنهاد مطهری از آلومینیوم اراک با مبلغ 8 میلیارد تومان بود که این مربی این پیشنهاد را رد کرد تا مهدی رحمتی به عنوان سرمربی اراکی ها انتخاب شده و در جام حذفی قابل پرسپولیس نهاده شد و این تیم را از مسابقات حذف کرد.

آنچه این روز ها از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد حمایت یحیی از دستیارانش در مقابل انتقاد ها بوده، اما شاید حمید مطهری در سرانجام فصل تصمیم جدیدی برای آینده مربیگری خود گرفته و بخواهد به عنوان نفر اول روی نیمکت سرمربیگری تیم های لیگ فزونی بنشیند.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 889

به "آینده مبهم حمید مطهری در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده مبهم حمید مطهری در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید