شمشیر را برای پرسپولیس از رو بسته اند

به گزارش مجله انجمن دعوت، اسماعیل حلالی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره برگزاری دیدارهای فشرده برای تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر گفت: واقعیت این است که بی دلیل دو بازی پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شد. همین دو بازی که برگزار نشد (نساجی و ذوب آهن) به ضرر پرسپولیس شد. اگر پرسپولیس در کوران مسابقات هفتگی لیگ برتر بود می توانست درصد اشتباهات فردی خود را که دلیل ناکامی اش هم در آسیا شد کم کند.

شمشیر را برای پرسپولیس از رو بسته اند

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاد تیم های لیگ رجحان از برنامه ریزی سازمان لیگ اضافه کرد: دیگر تیم ها شمشیر را برای پرسپولیس از رو کشیده اند. چه مسئله ای داشت بازی پرسپولیس را یک روز دیرتر مقابل نساجی برگزار می کردند. آقایان هیچ اهمیتی به سلامتی فوتبالیست ها نمی دهند. آسیب دیدگی های احتمالی هر بازیکن به ضرر هر تیمی می تواند باشد.

وی تاکید نمود: فرایند فعلی نه تنها کمکی به باشگاه ها نمی نماید بلکه به ضرر تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

حلالی درباره عملکرد مسئولان سازمان لیگ فوتبال توضیح داد: سازمان لیگ باید اقتدار داشته باشد. دلیلی ندارد با هر اعتراضی تغییراتی در برنامه داده گردد. واقعاً هیچکس نیست بگوید چرا بازی پرسپولیس با ذوب آهن لغو شد. صحبت های جواد نکونام سرمربی فولاد درباره لغو بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن جای بحث دارد. این اتفاق اگر حقیقت داشته باشد برای مجموعه فوتبال ایران بسیار خطرناک است. چرا آقایان به طور مستقل تصمیم گیری نمی نمایند. کدام وزیر و رئیسی می تواند به خودش جرات دهد که وارد فوتبال گردد؟ آن وقت آقایان هم تحت تاثیر قرار می گیرند.

کارشناس فوتبال ایران درباره انتقاداتی که از سوی باشگاه استقلال علیه پرسپولیس می گردد گفت: محمود فکری یکی از دوستان من است که خوشحالم در تیمی که دوستش داشت مربیگری می نماید. من معتقدم آنها با صحبت هایشان برای تیم خودشان حاشیه سازی می نمایند. اگر استقلال می خواهد پیروز گردد باید خودش را از حاشیه ها دور کند. کادر فنی استقلال اسیر حاشیه شده است. من به مجموعه استقلال احترام بسیار خاصی قائلم و ناراحت می شوم این تیم هم ضعیف باشد اما راهی که از سوی مربیان این تیم طی می گردد چیزی جز ایجاد حاشیه نیست.

حلالی در خاتمه راجع به شانس تکرار قهرمانی پرسپولیس در بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر اعلام کرد: پرسپولیس بدون شک از قهرمانی خود در لیگ برتر خوب دفاع خواهد نمود. اگر پرسپولیس همچون باخت مقابل اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا بدشانس نباشد به پنجمین قهرمانی می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 230

به "شمشیر را برای پرسپولیس از رو بسته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمشیر را برای پرسپولیس از رو بسته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید