استاندار تازه خوزستان باید با اتکا به گروه های جهادی تحولی در استان ایجاد کند

به گزارش مجله انجمن دعوت، اکبری گفت: گروه های جهادی دیدگاهی پیشگیرانه به مسائل دارند و استاندار نو خوزستان فرهنگ جهادی و با یاری گروه های جهادی و مردم در خوزستان تحول ایجاد کند.

استاندار تازه خوزستان باید با اتکا به گروه های جهادی تحولی در استان ایجاد کند

به گزارش از ، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان با بیان اینکه گروه های جهادی بازوی دولت سیزدهم خواهند بود در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران مسئول گروه های جهادی سازمان بحران کشور و استانداری های سراسر کشور گفت: باید گروهی متشکل از جهادگران و افراد صاحب نظر در حوزه جهادی تشکیل گردد.

او اضافه کرد: تشکیل این گروه ها بدان منظور است تا بتوانیم قانونی جامع در همه ابعاد برای پشتیبانی از گروه های جهادی داشته باشیم که همه جهادگران و دستگاه های اجرایی برای جهاد موثر و زمینه سازی در تمام عرصه ها فعالیت داشته باشند.

اکبری اعلام کرد: اداره کشور با مدیریت جهادی و تفکر جهادی محقق می گردد و با یاری گروه های جهادی و جریان جهادی کشور و دولت در تمام ابعاد تقویت می گردد؛ مدیران جهادی باید به محض انتصاب، پا به میدان بگذارند تا جهشی انقلابی حاصل کارشان باشد و مردم همه به این نتیجه رسیده اند که نتیجه درست را در کار جهادی میبیند.

مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان با بیان اینکه دولت سیزدهم در هر سطحی باید از گروه های جهادی در تمام ابعاد استفاده کند گفت: گروه های جهادی باید در ابتدا مطالبه گری را از دولت سیزدهم را داشته باشند، زیرا ما در گروه های جهادی برای یاری به دولت از هیچ امری کوتاهی نخواهیم کرد.

او توضیح داد: استاندار نو خوزستان که خود فرزند جهاد و شهادت است باید با فرهنگ جهادی و با یاری گروه های جهادی و مردم در خوزستان تحول ایجاد کند؛ و این مقدور نیست جز استفاده از تفکر جهادی.

حمید رضا اکبری در آخر بیان داشت: ما در گروه های جهادی نگاهی پیشگیرانه به کار ها خواهیم داشت و بازوی مدیرانی خواهیم بود که تفکر ارزشی و جهادی را در راس کار های خو قرار داده باشند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 601

به "استاندار تازه خوزستان باید با اتکا به گروه های جهادی تحولی در استان ایجاد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تازه خوزستان باید با اتکا به گروه های جهادی تحولی در استان ایجاد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید