اقلام بازاریابی برای مشاغل کوچک: چرا به آن ها احتیاج دارید؟

به گزارش مجله انجمن دعوت، اگر می خواهید کسب و کار کوچک خود را به روشی مؤثر تبلیغ کنید، اتوماتیک تبلیغاتی متناسب با این هدف می باشد. چه در حال تهیه اتوماتیکهایی با لوگو برای نمایشگاه های تجاری یا هدایای تبلیغاتی با برند هستید، ابزارهای نوشتاری شخصی سازی شده راهی عالی برای لبخند زدن مردم و در عین حال تبلیغ نام تجاری شما هستند. اتوماتیکهایی با نام را می توان به عنوان هدیه برای تشکر از کارمندان یا مشتریان به خاطر فداکاری آن ها هدیه داد. به علاوه، هر بار که فردی فهرستی از کارها را می نویسد، فرمی را امضا می نماید یا نامه ای را خطاب می نماید، کسب وکار خود را به او یادآوری می کنید.

اقلام بازاریابی برای مشاغل کوچک: چرا به آن ها احتیاج دارید؟

چرا از اقلام بازاریابی برای تبلیغ مشاغل کوچک استفاده کنیم؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، مسئولیت های زیادی را به عهده می گیرید. مدیر منابع انسانی، حسابدار، مربی بازاریابی، نماینده پشتیبانی مشتری، فناوری IT، و شاید حتی سرایدار شما همه این کارها را انجام می دهید.

البته بعضی از این نقش ها نسبت به بقیه آسان تر هستند. هنگامی که از اقلام بازاریابی برای مشاغل کوچک استفاده می کنید، کار تبلیغ شرکت شما بسیار آسان تر می گردد.

قبل از اینکه در خصوص انواع اقلام تبلیغاتی که در بین مشتریان بالقوه محبوبیت جهانی دارند صحبت کنیم، اجازه دهید نگاهی به مزایای این هدایا بیندازیم.

شناخت برند را افزایش دهید

لوگو، نام و طرح رنگ شما که در محصولات مختلف مانند اتوماتیک پخش می گردد، یاری می نماید تا در خصوص یک شرکت نو صحبت کنید، یا یک شرکت ثابت را در فکر مشتریان نگه دارید.

استفاده از اقلام تبلیغاتی مانند اتوماتیک برای بازاریابی کسب و کار شما نسبتاً مقرون به صرفه است، اما به شما پول خوبی می دهد.

انجمن های مثبت ایجاد کنید

هرچه یک آیتم مفیدتر باشد، در تبلیغ شرکت شما بهتر است. وقتی مردم از اتوماتیکهای رایگان شما استفاده می نمایند، ناخودآگاه به شرکت شما فکر می نمایند و مثبت فکر می نمایند.

بهتر از کارت ویزیت است. روزهای خسته نماینده کارت ویزیت قدیمی گذشته است و علت خوبی هم دارد. وقتی مشتری آن کارت را کنار بگذارد، احتمال اینکه دوباره آن را بردارد، بسیار کم است. یک کالای تبلیغاتی مفید مانند اتوماتیک بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرد.

چه نوع اقلام بازاریابی برترین هستند؟

این تا حد زیادی به ماهیت کسب و کار شما بستگی دارد. یک مزون ممکن است بخواهد ساک دستی آماده را به شما بدهد، در حالی که یک خرده فروش چرخ خیاطی می تواند نوارهای مقدار گیری را به شما بدهد. مکانیک ها ممکن است از جا کلیدی تبلیغاتی به عنوان اقلام بازاریابی استفاده نمایند.

یکی از راه های خوب برای اطمینان از اینکه کسب و کارتان در دریایی از مزیت های مجانی برجسته باشد، چیزی همچنان مفید ارائه دهید.

البته، بعضی از موارد مورد علاقه چند ساله نیز وجود دارد. اینها مواردی هستند که تقریباً همه از آن ها استفاده می نمایند و به همین علت همواره برای اهداف تبلیغاتی به خوبی کار می نمایند. به اتوماتیکهای تبلیغاتی، بطری های آب قابل استفاده مجدد، آهن رباهای یخچال، تقویم ها، کاغذهای یادداشت های چسبناک، کیسه های حمل و نقل، کلاه بیسبال و تیشرت فکر کنید.

اتوماتیکها استاندارد طلایی تبلیغاتی هستند

داشتن یک اتوماتیک همواره مفید است، هرگز نمی توانید تعداد زیادی از آن ها را داشته باشید، و وقتی با اطلاعات شرکت شما چاپ می شوند، مطمئناً تأثیر خواهند داشت.

اتوماتیکها تقریباً اقلام بازاریابی عالی برای مشاغل کوچک هستند. بعلاوه طیف گسترده ای از سبک ها و قیمت ها وجود دارد. هرگز نمی توانید با توپی جمع شونده سنتی یا اتوماتیک ژل با نوشتن نرم اشتباه کنید.

به چیزی حتی خاطره انگیزتر احتیاج دارید؟ قلم هایی با قلم داخلی که می توان آن ها را روی صفحه لمسی به راحتی روی یک تکه کاغذ استفاده کرد. یا اتوماتیکهایی را انتخاب کنید که دارای چراغ های LED داخلی هستند که برای ارائه سخنرانی یا یافتن کلیدهای خود در تاریکی مفید هستند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 897

به "اقلام بازاریابی برای مشاغل کوچک: چرا به آن ها احتیاج دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلام بازاریابی برای مشاغل کوچک: چرا به آن ها احتیاج دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید