مقدار نمایشگر سری شیائومی 13 تعیین شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، به تازگی خبری در رابطه با گوشی های سری شیائومی 13 منتشر شده که در آن توانستیم به مقدار نمایشگر این گوشی ها دسترسی داشته باشیم.

مقدار نمایشگر سری شیائومی 13 تعیین شد

با نزدیک شدن به انتها سال 2022، به رونمایی از گوشی های سری شیائومی 13 هم نزدیک و نزدیک تر می شویم. گوشی هایی که قرار است به عنوان پرچم دار سال 2023 شیائومی وارد بازار شوند اما این شرکت چینی میخواهد اواخر سال جاری با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 آن ها را رونمایی کند.

تا به امروز در رابطه با گوشی های این سری خبرهای متعددی منتشر شده اما هنوز نتوانسه ایم از معینات فنی این گوشی ها و قابلیت ها و امکاناتشان اطلاع کاملی بدست بیاوریم. اما به تازگی خبری منتشر شده که در آن توانستیم به معینات و اندازه نمایشگر سری شیائومی 13 دسترسی پیدا کنیم. علاوه بر این ها، لی جون، مدیرعامل شیائومی هم تقریبا تأیید نموده که برای سری شیائومی 13 یک مدل اولترا هم در نظر گرفته خواهد شد اما اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده ربطی به این مدل ندارد و مربوط به دو مدل استاندارد و پرو است.

اینطور که به نظر می رسد، شیائومی 13 نمایشگری 6.38 اینچی خواهد داشت که اگر این گفته حقیقت داشته باشد، باید انتظار داشته باشیم این گوشی از لحاظ اندازه به اندازه ناچیزی از شیائومی 12 که نمایشگری 6.28 اینچی دارد بزرگ تر باشد. این نمایشگر همچنان از همان وضوح +FHD بهره خواهد برد تا بدین ترتیب فرقی با مدل سال گذشته نداشته باشد. در طرف مقابل شیائومی 13 پرو را در اختیار داریم که گفته می گردد نمایشگر آن 6.73 اینچی با وضوح +QHD خواهد بود. این گوشی هم از لحاظ اندازه و هم کیفیت پنل، حداقل با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم فرقی با نسل قبل خود نخواهد داشت.

به خاطر داشته باشید این اطلاعات پیرامون نمایشگر سری شیائومی 13 هنوز رسما به وسیله خود شرکت تأیید نشده است و در نتیجه باید آن ها را در حد یک شایعه در نظر بگیریم. فعلا بر اساس چیزی که تقریبا از آن اطمینان داریم، می توانیم بگوییم قلب تپنده گوشی های این سری تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. از آن جایی که شیائومی رابطه خوبی با کوالکام دارد، می خواهد تقریبا یک ماه بعد از رونمایی از تراشه پرچم دار این شرکت، از محصولات خود مجهز به این پردازنده رونمایی کند. این اتفاق چند سالی است که رخ می دهد و بنابراین هیچ دلیلی هم وجود ندارد که فکر کنیم سال جاری از قاعده مستثنی خواهد بود. شیائومی بعلاوه برای دوربین این گوشی ها هم میخواهد با لایکا وارد همکاری گردد اما از چه سنسورهایی قرار است در سری شیائومی 13 استفاده گردد هنوز معین نیست.

منبع: Gizchina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 966

به "مقدار نمایشگر سری شیائومی 13 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار نمایشگر سری شیائومی 13 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید