ساعت هوشمند وان پلاس ظاهری شبیه به گلکسی واچ اکتیو خواهد داشت

به گزارش مجله انجمن دعوت، وان پلاس سه شنبه آینده از گوشی های سری وان پلاس 9 رونمایی می نماید. در آن رویداد، اگرچه گوشی ها نقش اساسی را ایفا می نمایند اما قرار است از ساعت هوشمند وان پلاس هم رونمایی گردد که مدت هاست شایعات زیادی پیرامون آن می شنویم. در جدیدترین خبرهای منتشر شده در رابطه با این محصول هم گفته شده که ظاهر این ساعت بسیار شبیه به گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ خواهد بود.

ساعت هوشمند وان پلاس ظاهری شبیه به گلکسی واچ اکتیو خواهد داشت

یکی از کاربران یوتیوب با نام Lewis Hilsenteger از کانال Unbox Therapy یوتیوب (این فرد با همین نام کاربری در توییتر هم فعالیت می نماید)، تصویری از ساعت هوشمند وان پلاس را منتشر کرد که با نگاهی به آن می توانیم شباهت بسیار زیاد آن با ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ اکتیو را کاملا حس کنیم. این ساعت هم از نمایشگری دایره ای شکل بهره می برد اما اینکه از لحاظ معینات و قابلیت ها هم به واچ اکتیو شباهت دارد یا خیر باید منتظر ماند و دید.

نمایشگر این ساعت حواشی بسیار کمی دارد و تا حدودی هم کوچک است. اینکه وان پلاس عمدا چنین طراحی را برای ساعت خود در نظر گرفته یا خیر معین نیست اما با در نظر دریافت خبرهایی که پیرامون این محصول منتشر شده، می توانیم حدس بزنیم سه شنبه آینده یکی از بهترین ساعت های هوشمند در محدوده قیمتی مناسب رونمایی خواهد شد که می تواند به راحتی رقبای قدرتمند خود را به چالش بکشد.

مدلی که تصویر آن منتشر شده، بند مشکی آن را نشان می دهد. حال اینکه آیا این ساعت در رنگ بندی های مختلف یا با جنس بدنه متفاوت هم در دسترس قرار می گیرد یا خیر موضوعی است که باید برای معین شدن آن کمی منتظر بمانیم. البته شایعات کنونی پیرامون ساعت هوشمند وان پلاس از این موضوع حکایت دارند که یک مدل نقره ای رنگ هم در دست ساخت واقع شده است بنابراین می توان انتظار داشت برای این ساعت از بندی با رنگ متفاوت استفاده گردد.

در رابطه با قیمت و تاریخ دقیق عرضه این محصول خبر رسمی منتشر نشده اما با استناد بر شایعات گذشته می توانیم بگوییم وان پلاس میخواهد آن را در یک اندازه 46 میلی متری راهی بازار کند. قابلیت ها و امکانات سلامتی و ورزشی هم به اندازه کافی در این محصول وجود دارد تا آن را به یکی از بهترین گزینه های بازار بدل کند بنابراین از این لحاظ جای نگرانی نخواهد بود.

شرکت چینی همچنین اولین ساعت هوشمند خود را به استاندارد ضد آب IP68 مجهز نموده تا کاملا ضد آب باشد. این یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید یک ساعت هوشمند به حساب می آید چون ساعت گجتی است که بیشتر در معرض آب قرار می گیرد. از قابلیت های دیگر این ساعت می توان به 4 گیگابایت حافظه داخلی، تشخیص اتوماتیک فعالیت های بدنی و فناوری Warp Charge اشاره نمود که تنها با 20 دقیقه شارژ می تواند انرژی ساعت را برای فعالیت در مدت یک هفته تامین کند.

مثل بسیاری از ساعت های مدرن و مجهز بازار، این گجت هم از قابلیت هایی چون پایش ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون بهره می برد. گفته می گردد سیستم عامل این محصول به جای WearOS گوگل، یک سیستم عامل سفارشی خواهد بود. وان پلاس واچ به همراه پرچم داران سری وا پلاس 9، سه شنبه هفته آینده رونمایی خواهد شد.

  • ساعت هوشمند وان پلاس واچ احتمالا 3 فروردین رونمایی می گردد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 347

به "ساعت هوشمند وان پلاس ظاهری شبیه به گلکسی واچ اکتیو خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند وان پلاس ظاهری شبیه به گلکسی واچ اکتیو خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید