بادوام ترین خودرو های دنیا را بشناسید

به گزارش مجله انجمن دعوت، بعلاوه فورد هوندا و جنرال موتورز با سه محصول در جایگاه دوم، فورد با دو محصول در جایگاه سوم و نیسان نیز با پیکاپ تایتان در جایگاه چهارم بادوام ترین خودروساز نهاده شد.

بادوام ترین خودرو های دنیا را بشناسید

بادوام ترین خودرو های دنیا معرفی شدند. تویوتا با 6 محصول و بالاتر از هوندا و جنرال موتورز توانست عنوان بادوام ترین خودروساز دنیا را از آن خود کند.

مجله معتبر iSeeCars بیش از 2 میلیون خودرو با کارکرد های بالا که حدود 20 سال قبل فراوری شدند را مورد آنالیز قرار داد و توانست فهرستی از بادوام ترین خودرو های دنیا را تهیه کند. طبق فهرست منتشر شده، شرکت تویوتا با 6 محصول توانست عنوان بادوام ترین خودروساز دنیا را از آن خود کند. لازم به ذکر است در این مطالعه فقط خودرو هایی که حداقل به مدت 10 سال فراوری و به بازار عرضه شدند مورد آنالیز نهاده شدند.

بعلاوه فورد هوندا و جنرال موتورز با سه محصول در جایگاه دوم، فورد با دو محصول در جایگاه سوم و نیسان نیز با پیکاپ تایتان در جایگاه چهارم بادوام ترین خودروساز نهاده شد.

در فهرست بادوام ترین خودرو های دنیا نیز تویوتا سکویا با کارکرد 477 هزار کیلومتر، تویوتا لندکروزر با کارکرد 450 هزار کیلومتر و شورلت سابرین با کارکرد 427 هزار کیلومتر به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار دارند. در ادامه فهرست بادوام ترین خودرو های دنیا را مشاهده می کنید:

منبع: گجت نیوز

منبع: فرادید
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 992

به "بادوام ترین خودرو های دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادوام ترین خودرو های دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید