معایب و مزایای دوربین های مداربسته داهوا

به گزارش مجله انجمن دعوت، رپرتاژ آگهی - داهوا, نامی شناخته شده در عرضه فراوری محصولات الکترونیک در دنیا. دارای نمایندگی های فعال در 5 قاره و بالاترین فروش در میان کمپانی های صاحب نام فراوری کننده دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی.

معایب و مزایای دوربین های مداربسته داهوا

داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره ساز تصویری دیجیتال 8 کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال 2001 راه اندازی کرد. از آن موقع، این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری های جدید ادامه داده است. این شرکت از سال 2014 حدود 10 درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده است. داهوا دارای چهار مؤسسه تحقیقاتی می باشد که عبارتند از مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud، و همچنین از بیش از 6000 مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه که بر روی فناوری های روز در هوش مصنوعی ،IoT , Cloud services، ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان از نرم افزار و دیگر فناوری ها کار می نمایند بهره می گیرد.

شرکت داهوا تکنالاجی بیش از 800 اختراع را تا سال 2016 به ثبت رسانده است. طبق گزارش IHS در سال 2015، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری دنیای HDCVI را تأسیس نمود. علاوه بر این، داهوا در 50 شرکت برتر در مجله بین المللی A&S در سال 2017 رتبه سوم را کسب کرده است.

داهوا یکی از بزرگترین فراوری نمایندگان محصولات امنیتی در دنیاست. کمپانی داهوا در سال 2002 کار خود را با فراوری دستگاه های رکوردر آنالوگ 8 کانال در چین شروع کرد و هم اکنون دارای سبک گسترده ای از کالاها مانند دوربین های مداربسته تحت شبکه, دوربین های مداربسته HD cvi , دوربین های مداربسته چند وجهی, دستگاه های ان وی آر (Dahua NVR) , دستگاه های رکوردر چندوجهی (Dahua XVR) , سیستم های کنترل تردد , تجهیزات شبکه و سوئیچ ها, تجهیزات رادیویی و مایکرو , تجهیزات اعلام سرقت و پهباد و درون می باشد.

شرکت داهوا تکنالوجی، ارائه دهندهٔ راهکارها و محصولات سیستم نظارت تصویری به سراسر دنیا می باشد که در سال 2001 تأسیس شد. مجموعه محصولات این شرکت شامل مجموعه ای کامل از سخت افزارها و نرم افزارهای امنیتی پیشرفته که از دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور می باشد. بعلاوه، این شرکت راهکارهای سیستم های هوشمند ترافیک، خانه هوشمند و غیره را نیز ارائه می دهد.

مزایای دوربین داهوا

دوربین های مدار بسته داهوا رتبه اول حجم فروش را در دنیا دارد و این آمار نشان از مزیت های تکنولوژی و مالی محصولات داهوا دارد. در ادامه به بخشی از بزرگترین مزیت های داهوا اشاره خواهیم کرد.

رده بندی قیمتی متنوع

داهوا محصولات خود را در چند رده کلی فراوری می نماید. رده مالی و رده عمومی محصولات داهوا به دلیل قیمت مناسب در بازار ایران بسیار پر هوادار است . همچنین شرکت داهوا با توسعه سیستم های آنالوگ به HDCVI توانسته قیمت تمام شده را در کیفیت های بالاتر به صورت چشمگیری کاهش دهد.

تنوع مختلف محصولات

داهوا دارای سبد گسترده ای از عمومی ترین دوربین های مدار بسته تا انواع هوشمند و حرفه ای دوربین است و می تواند احتیاج کاربران و مشتریان را در هر سطح انتظاری جوابگو باشد

خدمات نرم افزاری کامل و گسترده

داهوا یکی از اندک شرکت های دوربین مدار بسته در دنیا است که سطح دسترسی نرم افزار ها و اپلیکیشن های خود را برای کاربران بدون محدودیت و وسیع قرار داده . اپلیکیشن های داهوا دارای کاربری آسان و امکانات حرفه ای است و علاوه بر این نرم افزار های داهوا نیز برای کامپیوتر و لپتاب دارای امکانات مدیریتی متنوعی می باشد .

سرور انتقال تصویر رایگان

داهوا خدمات فضای ابری و انتقال تصویر P2P را برای کلیه کاربران به رایگان انجام می دهد . با خرید دستگاه های رکوردر داهوا می توانید به راحتی در هر کجای دنیا از این خدمات بهره ببرید . سرور های داهوا با آی پی های ایران سازگار بوده و مسئله ای از بابت انتقال تصویر ندارد.

رنج کامل محصولات

داهوا کلیه ملزومات یک سیستم دوربین مدار بسته را فراوری می نماید . دوربین , دستگاه رکوردر , هارد , پاور و حتی کابل و فیش

بکارگیری هوش مصنوعی و آناسانالیز تصاویر

سیستم های جدید داهوا و دوربین های تحت شبکه داهوا در مدل های هشومند می توانند حرکت در تصویر را تشخیص دهند , چهره ها را جدا از تصویر آنالیز نمایند , عبور از خط و حسار را گزارش نمایند , پلاک خودرو را بخوانند , دزدی و جابجایی شیء خاصی در محیط را رصد نمایند و …

در ساخت این نوع دوربین های داهوا از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده شده

فشرده سازی با بالاترین نرخ

فشرده سازی تصاویر در دستگاه های رکوردر موجب می گردد هارد دستگاه زمان بیشتری را آرشیو کند و در نتیجه هزینه انتقال و ذخیره داده ها هم به طبع کمتر گردد . سیستم های داهوا از فشده سازی H265 و H265+ استفاده می نمایند که موجب می گردد نسبت به دستگاه های دیگر در بازار تصاویر حجم کمتری را در هارد اشغال نمایند.

دید در تاریکی مطلق قدرتمند

بیشتر دوربین های مدار بسته از تکنولوژی مادون قرمز برای دید در تاریکی استفاده می نمایند و می توانند به یاری نور نامرئی مادون قرمز در تاریکی مطلق تصاویر سیاه سفید قابل قبولی فراوری نمایند . نسل جدید دوربین های داهوا یک قدم فراتر از هم رده های خود توانسته دید در شب دوربین های خود را بوسیله تکنولوژی مادون قرمز رنگی کند و در تاریکی مطلق تصاویر رنگی به دستگاه مرکزی ارسال نماید . این تکنولوژی SRTARLIGHT نام دارد و تصاویر به مراتب بهتری را در شب ثبت می نماید.

برنامه ریزی در ضبط

سیستم های رکوردر داهوا این امکان را به شما خواهند داد که با هر برنامه ای تصاویر را ضبط کنید . می توانید ساعت هایی را تعریف کنید که دوربین پیوسته فیلم برداری کند و مواقعی را مشخص کنید که در صورت وجو حرکت فیلم برداری را شروع کند و یا حتی ساعاتی را ضبط نکند . این زمانبندی به شما در بالا بردن بازدهی سیستم یاری فراوانی خواهد نمود .

معایب دوربین داهوا

در واقع داهوا با رنج گسترده محصولات امکان عیب جویی را بسیار کم کرده و به نظر نویسنده این مقاله تنها مشکل سیستم های داهوا در ایران نبود یک شرکت نمایندگی منسجم است . داهوا بدلیل تحریم های امریکا در ایران نماینده رسمی ندارد ولی به دلیل کیفیت بالا تجهیزات تقاضای زیادی برای خرید دارد و در نتیجه سیستم های داهوا بدون نماینده توانسته سالها در ایران بر بازار دوربین های مدار بسته حکمرانی کند.

قطعا با وجود نماینده در بازار قیمت تمام شده محصولات برای مشتریان کاهش یافته و روال خدمات پس از فروش سریعتر طی خواهد شد .

محصولات داهوا را از کجا تهیه کنیم؟

دوستان من در فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته دیاکالا کلیه محصولات داهوا را با گارانتی اصلی و ضمانت اصالت کالا با بهترین قیمت ارائه می نمایند . شما می توانید در محیطی بسیار شفاف توانایی ها و مدل های دوربین را با هم مقایسه کرده و به دور از همهمه و ترافیک و شلوغی های بازار محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاهده لیست قیمت ها و محصولات می توانید به وبسابت دیا کالا به آدرس WWW.DIYAKALA.COM مراجعه کرده یا به وسیله تلفن های 02166704557 و 02146083954 با واحد فروش دیاکالا در تماس باشید . همچنین در اپلیکیشن واتساپ یا سیگنال می توانید با شماره 09900887188 به صورت آنلاین در ارتباط باشید .

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 254

به "معایب و مزایای دوربین های مداربسته داهوا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معایب و مزایای دوربین های مداربسته داهوا" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معایب و مزایای دوربین های مداربسته داهوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید