بهشت پلاستیکی مقام اول رقابت بین المللی Tomorrow starts today را کسب کرد

به گزارش مجله انجمن دعوت، بهشت پلاستیکی اثر سعید اکبرنژاد دانشجوی ارشد رشته پژوهش هنر دانشگاه هنر توانسته است مقام نخست را در رقابت بین المللی Tomorrow STARTS TODAY در کشور لتونی را کسب کند.

بهشت پلاستیکی مقام اول رقابت بین المللی Tomorrow starts today را کسب کرد

به گزارش مجله انجمن دعوت، از آثار راه یافته به این رقابت 20 اثر جهت شرکت در نمایشگاه و داوری انتخاب شدند که مجموعه بهشت پلاستیکی اثر سعید اکبرنژاد پیروز به کسب مقام نخست و دریافت جایزه Grand prix شد.

مجموعه بهشت پلاستیکی در ارتباط با زیست انسانی و تهدیدات تکنولوژیکی، می توان گفت تمرکز آثار این مجموعه بین بدن و فناوری است. بدن به عنوان یک رویداد فرهنگی تحت تأثیر فناوری قرار گرفته و به اعتقاد خالق این مجموعه آثار، چرخه زندگی پلاستیکی در بدن انسان ساخته می شود. زندگی بشر با بحرانی بزرگ روبرو است و در واقع این نقاشی ها آینده ای که هنوز رخ نداده است و چه بسا می توان با پیشرفت تکنولوژی تحقق آن را روز به روز بیشتر در زیست انسان های جهان مشاهده کرد را به تصویر می کشد.

در مجموعه بهشت پلاستیکی آزادی استفاده از پلاستیک به عنوان یک فن آوری تلقی می شود. که به همان اندازه که مفید و کارا است، سمی نیز هست. در حقیقت، آزادی و حرکت آزادانه بشر امروزی توسط فناوری سلب شده است.

شایان ذکر است سعید اکبرنژاد متولد سال 1371 و دانشجوی ارشد رشته پژوهش هنر دانشگاه هنر، عضو انجمن SFS شهر لندن است. آثار او در جشنواره های بین المللی مختلف در آمریکا، انگلیس، فرانسه، لهستان، رمانی، هند و ایتالیا، پیروز به کسب مقام های مختلف شده و در مجلات معتبر به چاپ رسیده اند. اکبرنژاد لوح افتخار انجمن NAVS شیکاگو آمریکا را نیز در رزومه کاری خود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 233

به "بهشت پلاستیکی مقام اول رقابت بین المللی Tomorrow starts today را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهشت پلاستیکی مقام اول رقابت بین المللی Tomorrow starts today را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید