تور مکزیک: برترین دانشگاه های مکزیک

به گزارش مجله انجمن دعوت، کشور مکزیک را به خاطر تنوع و تقابل فرهنگی که دارد می شناسند. جاذبه های گردشگری مکزیک در کنار، تفریحات فراوانی که برای گردشگران و مردم بومی اش وجود دارد، سفر به مکزیک را در اولویت برنامه سفر بسیاری از گردشگران قرار داده است. در این میان بسیاری از جوانان با هدف تحصیل در این کشور می خواهند راجع به برترین دانشگاه های مکزیک تحقیق نمایند و بیشتر با دانشگاه های این کشور آشنا شوند. تعداد دانشجویان این کشور در شهرهای مختلف و عظیم آن همچون مکزیکو سیتی بالا بوده و توانسته از سرتاسر دنیا دانشجویان بین المللی فراوانی را به خود جذب نماید.

تور مکزیک: برترین دانشگاه های مکزیک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دانشگاه ملی اتونوما دو مکزیکو | Universidad Nacional Autónoma de México

رتبه اول را در میان بهترین دانشگاه های مکزیک داده اند. دانشگاه ملی اتونوما دو مکزیکو یا به طور مخفف (UNAM) در 4 گزینه توانسته اولین در مکزیک باشد. این دانشگاه در زمینه های مختلف مانند آموزشگاه و رتبه استاتیدش بسیار مطرح بوده و حتی در دنیا رتبه و صندلی 113 را از آن خود کرده است. این دانشگاه در سال 1910 تاسیس شده و هم اکنون بیش ا 346730 تعداد دانشجو دارد. بیشتر این دانشجویان در سطوح و مدارج بالای مشغول به تحصیل هستند. محوطه و سایت این دانشگاه جزو میراث فرهنگی یونسکو بوده و بسیار زیباست. این منطقه تاریخی به خاطر قدمت و سنت های مکزیک و ادغام آن ها با معماری و هنر مدرن بسیار مشهور و شناخته شده است. بعلاوه این دانشگاه و محوطه تاریخی اش یکی از جاذبه های گردشگری مکزیک هم محسوب می گردد.

بسیاری از رشته های تدریس شده در دانشگاه ملی اتونوما دو مکزیکو آن را در میان 50 دانشگاه برتر دنیا قرار داده است. رشته هایی مانند هنر و طراحی، مطالعات پیشرفته، کلاسیک، مهندسی معدن، قانون، زبان های مدرن و غیره در این صندلی قرار دارند.

دانشگاه تکنولوژی دو مونتری | Tecnológico de Monterrey

اگر به شمال شهر مکزیکو سیتی بروید، به دومین دانشگاه در میان دانشگاه های مکزیک می رسید. دانشگاه تکنولوژی دو مونتری یا به طور مخفف (ITESM) توانسته صندلی دوم را در این کشور به خود اختصاص بدهد. بعلاوه در میان بهترین دانشگاه های دنیا به طور مداوم در حال پیشرفت و بهبود صندلی بوده است. به گونه ای که هم اکنون در صندلی 178 دنیای قرار گرفته است. دانشگاه تکنولوژی دو مونتری در سال 1943 تاسیس شده است و به سرعت در طی سال های 1960 توسعه یافت. هم اکنون حدود 31 دانشکده و محوطه در 25 شهر مکزیک دارد. براساس تقسیم بندی و رتبه بندی سال 2019 برای تحصیلات تکمیلی در مکزیک این دانشگاه توانسته در رتبه دوم بهترین دانشگاه های مکزیک قرار بگیرد.

دانشگاه و انستیتو ملی پلی تکنیک | Instituto Politécnico Nacional

دانشگاه و انستیتو ملی پلی تکنیک با نام مستعار و مخفف (IPN)، سومین صندلی را در میان بهترین دانشگاه های مکزیک از آن خود کرده است. این دانشگاه بعلاوه یکی از بهترین ها در دنیا بوده و توانسته رتبه ای متغیر میان 651 تا 700 را در میان بهترین دانشگاه های دنیا به دست آورده است. این دانشگاه ای عظیم ترین دانشگاه های مکزیک بوده که حدود 171000 دانشجو در آن مشغول به تحصیل بوده و در شهر مکزیکو سیتی قرار گرفته است. با این حال اگر چه ساختمان اصلی این دانشگاه در این شهر قرار گرفته است اما هم اکنون در 22 شهر از کشور مکزیک موسسات تحقیقاتی و امکانات فراوان دارد. دانشگاه و انستیتو ملی پلی تکنیک صندلی دوم در مکزیک را برای شاخص های مقدار گیری مقالات در هیات علمی و مشارکت های پژوهشی بین المللی دریافت می نماید و بعلاوه در آخرین رتبه بندی موضوعی در بین بهترین رشته های دنیا برای رشته های مهندسی و فنی و علوم زندگی قرار گرفته است.

دانشگاه اتونوما متروپولیتن | Universidad Autónoma Metropolitana

در ادامه معرفی بهترین دانشگاه های مکزیک در سال 2019 نام دانشگاه اتونوما متروپولیتن یا (UAM) قرار گرفته است. چهارمین دانشگاه برتر مکزیک بوده که در دنیا توانسته رتبه متغیری بین 751 تا 800 را از آن خود نماید. این دانشگاه یکی از پایدارترین و با ثبات ترین دانشگاه ها در این کشور بوده است. بعلاوه در سال 1974 با ارائه مدارک بالای تحصیلی همچون کارشناسی ارشد در رشته مهندسی محیط زیست توانست اولین موسسه در این زمینه باشد. رشته های هنری و طراحی در دانشگاه اتونوما متروپولیتن جزو 100 دانشگاه برتر در دنیا هستند.

دانشگاه آیبروامریکانا | Universidad Iberoamericana

پنجمین صندلی و رتبه را در میان بهترین دانشگاه های مکزیک دارد. در دنیا هم توانسته به طور متغیر صندلیی میان رتبه 701 تا 750 را از آن خود نماید. این دانشگاه یکی از هشت دانشگاه مسیحیان مکزیک در شهر مکیزکو سیتی است و توانسته در رشته های دانشگاهی و تحقیقاتی مکان برجسته ای را از آن خود نماید. هم اکنون حدود 11 هزار دانشجو در دانشگاه آیبروامریکانا مشغول به تحصیل هستند و در مجموع 34 رشته در دوره کارشناسی و 39 برنامه فارغ التحصیلی در سال دارد. بعلاوه بیش از 200 مدرک دیپلم افتخار را ارائه می دهد. این دانشگاه در سال 1943 تاسیس شده و هم اکنون در رشته های دانشگاهی هنر و طراحی، تجارت و علوم مالی، زبان و فرهنگ، پزشکی و علوم پزشکی و مهندسی مدرک دکتری را ارائه می دهد. رشته های علوم و تکنولوژی در این دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه پیدا می نمایند.

دانشگاه آیبروامریکانا- انستیتو تکنولوژی آوتونومو دو مکزیکو | Instituto Tecnológico Autonomo de México

اگر به شهر مکزیکو سیتی بازگردید، شما را با یکی دیگر از بهترین دانشگاه های مکزیک آشنا می نماییم که توانسته رتبه ششم را در این کشور از آن خود نماید. انستیتو تکنولوژی آوتونومو دو مکزیکو یکی از بهترین دانشگاه های این کشور است که در دنیا هم صندلی متغیری مابین 651 تا 700 را در طی این سال ها به دست آورده است. این دانشگاه در سال 1946 تاسیس شده و در رشته های دانشگاهی هنر و طراحی مدرک دکتری را هم ارائه می دهد. از دیگر رشته های این دانشگاه، رشته های علم و تکنولوزی و تجارت و علوم سیاسی تا مقطع کارشناسی ارشد هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 527

به "تور مکزیک: برترین دانشگاه های مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: برترین دانشگاه های مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید