توضیحات رئیس فدراسیون هندبال در مورد شرایط پیش آمده در جهت میزبانی ایران

به گزارش مجله انجمن دعوت، رئیس فدراسیون هندبال در مورد شرایط پیش آمده در راستا میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مطالبی را بیان نمود.

توضیحات رئیس فدراسیون هندبال در مورد شرایط پیش آمده در جهت میزبانی ایران

به گزارش مجله انجمن دعوت، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مورد میزبانی ایران در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در شیراز گفت: پس از اعلام رسمی فدراسیون هندبال آسیا مبنی بر میزبانی کشورمان در مسابقات جوانان آسیا بیش از یک سال است که در کوشش هستیم، این میزبانی را به نحو احسن انجام دهیم و کلیه تمهیدات لازم را اندیشیده ایم و حتی مرحله آخر لیگ برتر هندبال را هم به منظور تمرینی برای میزبانی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در شیراز برگزار کردیم. تمام دستگاه های اجرایی استان فارس ماه ها هست دارند کوشش می نمایند و در سطح کلان هم مجموعه ای از دوستان من و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیرموضوع بودند و هستند.

وی تاکید نمود: چند هفته پیش هم پس از ارسال نامه آسیا در مورد تشریح شرایط کرونا در ایران و پرسیدن سوالات متعدد در این حوزه، فرم ها و تعهد نامه های مربوط به میزبانی را که بیشتر مربوط به ویروس کرونا بود را با همکاری وزارت بهداشت تکمیل کردیم و کلیه سوالات مطرح شده در مورد کووید 19 را پاسخ دادیم و پروتکل بهداشتی تدوین شده خودمان که به تأیید وزارت بهداشت ایران رسید را ارسال کردیم.

علیرضا پاکدل گفت: یکی دو هفته پیش خبری مبنی بر دریافت میزبانی این رقابت ها را شنیدیم که بلافاصله نامه نگاری های خود را با کنفدراسیون آسیا انجام دادیم و گزارش کلیه اقدامات خود را هم با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در میان گذاشتیم و با حمایت و رایزنی و جلسه مثبت دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون هندبال آسیا در اجلاس المپیک آسیا در عمان انجام دادند و از شخص شیخ احمد قول دریافتد که اگر مسئله ای شرایط ایران در اسفند ماه قرمز نباشد این رقابت ها در شیراز برگزار خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی مجله انجمن دعوت بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس فدراسیون هندبال اضافه نمود: صبح امروز نامه ای مبنی بر احتمال دریافت میزبانی از ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا و اینکه تعدادی از کشورها اعلام نموده اند بدلیل شرایط کرونا در ایران حاضر به حضور در ایران نیستند، دریافت کردیم که بلافاصله کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان را در جریان گذاشتیم و اعتراض ایران در مورد این موضوع را هم رسما به کنفدراسیون آسیا اعلام خواهیم کرد و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم در خواست پیگیری کردیم که بلافاصله پیگیری ها شروع شد. ما کلیه تعهدات لازم و اجرای پروتکل های بهداشتی را گارانتی کردیم و اصلا مسئله ای برای میزبانی ایران در شرایط فعلی کشور ما وجود ندارد. البته در مورد اعطای میزبانی به کشوری دیگر هیچ خبر و اطلاع رسمی به ما داده نشده است. بنابراین نه می توانیم تائید کنیم و نه می توانیم تکذیب کنیم تا زمانی که کنفدراسیون هندبال آسیا به صورت رسمی به ما چیزی را اعلام نکند، نمی توانیم اظهار نظر قطعی کنیم.

پاکدل اضافه نمود: به هر حال ما تا کنون هر آنچه در توان داشته ایم برای دریافت و حفظ این میزبانی به کار گرفته ایم و همچنان تمام کوشش خود را برای این میزبانی خواهیم کرد و از تمام ظرفیت خودمان برای نگه داشتن این میزبانی در ایران استفاده می کنیم ولی ما هم تا جایی می توانیم پیش برویم و مسأله عنوان شده در مورد کرونا خارج از حیطه و توان ما می باشد که امیدوارم دستگاه دیپلماسی کشور به یاری هندبال بیاید تا بتوانیم از این حق ایران به خوبی دفاع کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 224

به "توضیحات رئیس فدراسیون هندبال در مورد شرایط پیش آمده در جهت میزبانی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رئیس فدراسیون هندبال در مورد شرایط پیش آمده در جهت میزبانی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید