جاده کندوان یک طرفه شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به دلیل حجم بالای ترافیک و کُندی تردد خودرو ها در محور پرتردد کندوان از جنوب به شمال این محور از شهر مرزآباد به کرج بسته و یک طرفه شد.

جاده کندوان یک طرفه شد

به گزارش ایرنا، سرگرد محمد احمدی اضافه نمود: در زمان حاضر این مسیر حوالی ساعت هشت امروز از سمت مرزن آباد به کرج برای تخلیه بار سنگین ترافیکی در استان البرز و محدوده کندوان بسته شد.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر در نقاطی از این مسیر ارتباطی از جمله خروجی تونل کندوان، خروجی قطعه 2 آزاد راه محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، کف هزار چم و مرزن آباد ترافیک زنجیره ای پرحجم گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان اعلام کرد: از زمان اجرای طرح سفر های نوروزی و استقبال چشمگیر مسافران و توریستان از این محور کوهستانی حوادث طبیعی و غیر طبیعی در این محور گزارش نشده است.

برابر آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی مازندران از زمان اجرای طرح سفر های نوروزی 25 اسفند ماه تا به امروز بیش از پنج میلیون مسافر و توریست از سه مسیر اصلی ارتباطی هراز، کندوان و فیروز کوه وارد مازندران شده اند.

محور کرج - چالوس حدود 160 کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان معروفیت دارد قرار گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 فروردین 1402 بروزرسانی: 1 فروردین 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1038

به "جاده کندوان یک طرفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده کندوان یک طرفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید