حریف پرسپولیس در مرحله حذفی را بیشتر بشناسید، خط آتشین استقلال با جلیلوف ها

به گزارش مجله انجمن دعوت، پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید با صدرنشینی گروه اول این رقابت دیدار کند، تیمی که یکی از بزرگترین شکست های تاریخ الهلال را به ثبت رسانده و خط حمله خوبی دارد.

حریف پرسپولیس در مرحله حذفی را بیشتر بشناسید، خط آتشین استقلال با جلیلوف ها

به گزارش گروه ورزشی مجله انجمن دعوت، بامداد امروز با تساوی الدحیل و الاهلی عربستان پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 نیز به سرانجام رسید و 8 تیم سرانجامی حریفان خود را شناختند.

پرسپولیس که در گروه خود با اقتدار به عنوان صدرنشین گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی صعود کرد در این مرحله باید با صدرنشین گروه اول یعنی استقلال تاجیکستان روبه رو گردد.

پرسپولیس تنها تیمی در این این رقابت بوده که در مرحله حذفی با صدرنشین روبه رو گردد و نمی تواند از حق میزبانی خود استفاده کند.

استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیای امسال نمایشی درخشان از خود به ثبت رسانید و به گونه ای پدیده این دوره از مسابقات بود. این تیم در مواجهه با الهلال عربستان و شباب الاهلی توانست صدرنشینی این گروه را از آن خود کند و عملکردی درخشان از خود به ثبت رساند.

گلزنی سافاروف مقابل الهلال عربستان و خوشحالی منوچهر جلیلوف در کنار او مهمترین بازی استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی بی شک به پیروزی پرگل 4 بر یک مقابل الهلال عربستان، کننده قدرتمند آسیا بازمی گردد که باعث شد رسانه های سعودی از یک ننگ بزرگ در این مسابقه صحبت کنند. استقلال توانست پس از سالیان سال بزرگترین شکست تاریخ الهلال را به ثبت رساند و حالا یک حریف قدرتمند برای پرسپولیس ایران محسوب می گردد.

استقلال تاجکستان در این دوره از مسابقات 3 پیروزی، یک تساوی و 2 شکست را به ثبت رسانید و با آمار 10 گل زده و 8 گل خورده آماری نسبتاً خوب را به ثبت رسانید.

بزرگترین گلزن آن ها در این رقابت منوچهر جلیلوف است، بازیکنی که در 2 مقطع برای استقلال بازی کرده و همواره درخشیده است. او در این رقابت در 6 بازی برای استقلال 3 گل به ثبت رسانید و عنصر اصلی تاجیک ها در شکست دادن الاهلال عربستان بود.

این بازیکن که در تیم ملی تاجیکستان نیز توپ می زند در عرصه ملی نیز درخشان بوده و در 36 بازی توانسته 18 گل به ثبت رساند. جلیلوف در سال 2020 به استقلال بازگشت و توانسته تا به امروز در 17 بازی 16 گل به ثبت رساند و به عنصر اصلی خط تهاجمی این تیم نام گیرد.

علیشر جلیلوف در کنار سافاروف پس از پیروزی مقابل شباب الاهلی از دیگر بازیکنان مهم می توان به علیشر جلیلوف، بازیکن تاجیکی استقلال اشاره کرد که توانسته از سال 2019 برای این تیم در 32 بازی 23 گل به ثبت رساند. این بازیکن تک گل استقلال مقابل شباب الاهلی را نیز به ثبت رسانید و توانست باعث پیروزی تیمش در این مسابقه مهم گردد

از دیگر بازیکنان مهم باید به حضور سافاروف، هافبک استقلال اشاره کرد که توانسته در این دوره از رقابت ها 2 گل و 2 پاس گل بدهد و نقشی اساسی در این تیم ایفا کند.

استقلال در تاکتیک ضد حمله بسیار قوی است و از این حربه توانست مقابل شباب الاهلی به پیروزی دست پیدا کند و کننده امارات را زمین گیر کند. این تیم با همکاری منوشهر جلیلوف و علیشر جلیلوف بسیار خطرناک است و مدافعان پرسپولیس باید مراقب حملات آن ها باشند.

در خط دفاعی نیز دروازه بان این تیم در این دوره از رقابت ها عملکردی عالی از خود به ثبت رساند و یکی از عناصر مهم استقلال در صدرنشینی بود. رستم یاتیموف مقابل الهلال و شباب الاهلی مهار های درخشانی را از خود به ثبت رسانید و باعث شد تا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود به تمجید از او بپردازد.

رحیموف، لارین، سویروف، هانوفوف بازیکنانی هستند که در این دوره از رقابت های آسیایی برای استقلال درخشیدند و پرسپولیس باید آنالیز خوبی روی آن ها برای از کار انداختن این بازیکنان به ثبت رساند.

مسابقه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهریورماه 1400 در شهر دوشنبه تاجیکستان و در ورزشگاه پامیر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 490

به "حریف پرسپولیس در مرحله حذفی را بیشتر بشناسید، خط آتشین استقلال با جلیلوف ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف پرسپولیس در مرحله حذفی را بیشتر بشناسید، خط آتشین استقلال با جلیلوف ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید