دستگیری سارق های بِلاگر اینستاگرام

به گزارش مجله انجمن دعوت، تهران(پانا) - رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق که از یک جواهر ساز سرقت کرده بودند، خبر داد.

دستگیری سارق های بِلاگر اینستاگرام

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای درباره سرقت از طریق بیهوشی با آبمیوه مسموم هشدار داد و گفت: حدود سه ماه قبل در پرونده ای که به کلانتری 153 شهرک ولی عصر منتقل شد، خانمی 26 ساله به همراه دوستش با خوراندن داروی خواب آور به مرد جواهرساز در فرمانیه حدود 8 میلیارد ریال طلا و جواهر از وی سرقت کردند.

موقوفه ای با بیان اینکه طبق بررسی ها مشخص شد که سارقان پس از نشستن در خودروی مرد جواهر ساز به بهانه انجام تبلیغات در پیج اینستاگرامشان با راننده طرح دوستی پیاده می کنند، گفت: این دو دختر با خوراندن آبمیوه ای که حاوی مقدار زیادی داروی خواب آور بود مرد را بیهوش کرده و با برداشتن کلید کارگاه وی واقع در شهرک ولی عصر اقدام به سرقت طلا و جواهرات موجود در کارگاه می کنند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه که توسط تیم عملیات کلانتری 153 انجام شد، مشخص شد این دو خانم از بِلاگرهای اینستاگرام بوده و با شناسایی طعمه های خود اقدام به سرقت به این روش می کنند که با اخذ دستورات قضایی لازم شناسایی مخفیگاه آن ها در دستور کار تیم عملیات کلانتری 153 قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طی اقدامات فنی پلیس یکی از سارقان که به گفته خودش طراح اصلی نقشه سرقت از مرد جواهر فروش بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با اعترافات انجام شده در خصوص سرقت به این روش و کشف بخشی از اموال مسروقه به ارزش 6 میلیارد ریال ضمن معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضایی تحقیقات در خصوص دستگیری همدست این خانم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 202

به "دستگیری سارق های بِلاگر اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارق های بِلاگر اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید