تور پاتایا: رامایانا، هیجان انگیزترین پارک آبی پاتایا

به گزارش مجله انجمن دعوت، معرفی پارک آبی رامایانا در پاتایا

جدیدترین و هیجان انگیزترین پارک آبی پاتایا رامایانا است که در ساحل جامتین قرار گرفته است، هدف از افتتاح آن تبدیل شدن به بزرگترین پارک آبی جنوب شرقی آسیاست، بنابراین همچنان در حال عریض و گسترده کردن آن هستند. این پارک در فضایی به مساحت 160000 متر مربع واقع شده است که مدرن ترین وسایل بازی با آخرین استانداردهای جهانی در آن تعبیه شده است. پارک رامایانا دارای یک مجموعه آبی زیبا، مکانی برای استراحت و یک رستوران بین المللی است. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از پارک آبی رامایانا بدانیم.

تور پاتایا: رامایانا، هیجان انگیزترین پارک آبی پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

پارک رامایانا شامل امکانات زیر است:

1. استخری با دو موج جداگانه

پارک آبی رامایانا دارای دو استخر موج جداگانه است که یکی به شما تجربه استفاده از استخری را می دهد که به آن استخر نوسان می گویند و در آن موج های آرامی به وجود می آید و در طرف دیگر، امواج اقیانوس را می توانید با یک لذت خاص تجربه کنید.

2. رودخانه تنیل

رودخانه تنیل برای برطرف خستگی و بازیابی انرژی مجدد طراحی شده است. روی تیوپ های مخصوصی سوار شده و به استراحت بپردازید و دور مجموعه را به وسیله جریان آب در این رودخانه بگردید و از تماشای منظره ها لذت ببرید.

3. موج سواری

به شما اجازه سوار بر امواج را می دهد تا خود را روی اموج رها نموده و از این سرگرمی بی نظیر نهایت لذت را ببرید. این جاذبه که احتیاج به مهارت خاصی در این زمینه دارد، بسیار مورد توجه گردشگران است.

4. گرداب

این سرسره نو به بازدید کنندگان این امکان را می دهد که 3 یا 4 نفر سوار بر تیوپ های مخصوصی شده و خود را در سراسر این سرسره گرداب رها نموده و لذت ببرند.

5. قایق سواری خانوادگی

این قایق سواری از بلندترین برج این مجموعه همراه با دوستان و همراهان انجام می گیرد و مانند باقی سرگرمیات بسیار هیجان انگیز است. در این قایق سواری مثل گرداب هر 3 یا 4 نفر سوار یک تیوپ مخصوص شده و به پایین سر می خورند.

6. دوئل بمب های استاد

یکی از هیجان انگیزترین سرسرهای این مجموعه است، که شما رو به یاد ترن هوایی Roller coaster می اندازد. دوئل بمب های استاد برنده جایزه Waterslides شده است.

7. بومرنگ

این وسیله یکی از هیجان انگیزترین وسایل پارک رامایانا است. به گونه ای شما از ارتفاع 10 متری با شیب بیش از 60 درجه (دو نفره) در یک سرسره به شکل بومرنگ به پایین سر می خورید که10 الی 15 ثانیه هیجان انگیز خواهید داشت.

8. تیوپ سواری درون لوله

شما می توانید با سوار شدن روی تیوپ های مخصوص 2 نفره و سر خوردن درون لوله هایی که در برخی مواقع تا زاویه 180 درجه و گاهی 360 درجه پیچش دارد با سرخوردن به اوج هیجان برسید.

9. مسابقه

می توانید با همراهانتان در سرسرهایی که در جوار یکدیگر قرار گرفته است و به یک شکل هستند، مسابقه داده و از هیجان ایجاد شده نهایت لذت را ببرید.

10. اکوالوپ

اکوالوپ یکی دیگر از هیجان انگیزترین سرسره های این پارک است، اما با این تفاوت که درون سرسرهای رو بسته، می توانید در اوج هیجان از موزیکی که درون سرسره پخش می گردد، لذت ببرید.

11. سقوط آزاد

سقوط آزاد از ارتفاع 18 متری می تواند آدرنالین خونتان را افزایش داده و از هیجان حاصله تمامی لذت را ببرید.

12. قلعه باران

در بالای قلعه باران یک سطل بزرگ آب قرار داده شده که هر 2 دقیقه به آرامی بر سر شما میریزد. البته این قلعه به خودی خود به مانند یک قلعه با کلی سرسره است.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 785

به "تور پاتایا: رامایانا، هیجان انگیزترین پارک آبی پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پاتایا: رامایانا، هیجان انگیزترین پارک آبی پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید