ربیعی: گل گهر تیمی پرمهره است و برای سهمیه کوشش می نماید، کیفیت چمن استادیوم مسئله ای ندارد

به گزارش مجله انجمن دعوت، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیمی بسیار پرمهره و جزو تیم هایی است که برای کسب سهمیه کوشش می نماید.

ربیعی: گل گهر تیمی پرمهره است و برای سهمیه کوشش می نماید، کیفیت چمن استادیوم مسئله ای ندارد

به گزارش مجله انجمن دعوت از رفسنجان، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر گفت: خسته نباشید به تیم مقابل و کادر فنی محترم شان گفته و پیروزی را به آنها تبریک می گویم. بیشتر زمان بازی را در مدار نظم و تاکتیکی که مدنظرمان بود کار کردیم. به هر حال فوتبال همین است وقتی شما از موقعیت های خود استفاده نکنید می توانید این فرصت را به تیم حریف بدهید که آنها از موقعیت هایی که دارند بهترین استفاده را نمایند.

وی در ادامه گفت: تیم ما نتوانست در گلزنی پیروز باشد و جریمه شدیم و این امر در فوتبال طبیعی است. هر دو بازی مان برابر استقلال و گل گهر را با نتیجه دو بر صفر باختیم ولی امروز به مراتب از نظر کیفی بهتر از هفته گذشته بودیم. اصلا نگران تیم و آینده نیستم چون تیمی که فوتبال بازی می نماید و در جهت رو به جلو و پیشرفت واقع شده است این نوید را به شما می دهد که در آینده شرایط بهتری را ایجاد کند. حریف تیم بسیار پرمهره و جزو تیم هایی است که برای کسب سهمیه کوشش می نماید.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خیلی جاها بالاتر از تیم حریف بازی کردیم و تیم گل گهر را تحت فشار قرار دادیم. فضایی به تیم حریف ندادیم. هر هفته در جهت ترمیم هستیم و باید نقاطی که ضعف داریم هفته به هفته رفع کنیم و این را می دانیم که امتیاز جمع کنیم و هیچ نگرانی نداریم چون سطح رشد و پیشرفت تیم مشهود است.

ربیعی در ادامه گفت: در ضربه ایستگاهی که از قبل پیش بینی می کردیم اسیر منشا شدیم. تفاوت منشا در زمین با بازیکنان دیگر در زمین مشهود است. تفاوت بازیکن خارجی و عدم بازیکن خارجی اینجا است. به هر حال این بازیکن چندین سال است که کیفیتش را نشان داده است. صحبتم با قانون گذار این است؛ اگر جذب بازیکن خارجی ممنوع است تمدید قرارداد با نفرات خارجی هم باید ممنوع گردد. بهتر بود حداقل این فضا برای تیم هایی که از لیگ یک آمده اند هم ایجاد می شد تا بتوانند بازیکن خارجی جذب نمایند. در تعدادی از پست ها در کشورمان با فقر شدید روبه رو هستیم. امروز منشا از لحاظ کیفی متفاوت تر نشان داد. تمام مدار برنامه های بازی را با احترام به تیم گل گهر در اختیار داشتیم و تمام راه های بازی این را بسته بودیم. در ضربه ایستگاهی بد عمل کردیم. واقعا به بچه ها خسته نباشید می گویم خیلی خوب جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند.

وی درباره ضعف خط دفاعی تیم خود اضافه کرد: در فضایی قرار داریم که در تمامی ابعاد نیازمند به هماهنگی بیشتری هستیم. در تمامی ابعاد ضعف هایی داریم و در حال رفع کردن آنها هستیم. قطعاً این ضعف ها آنالیز و تحلیل خواهد شد تا این مسائل رفع گردد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره عملکرد قاضی و عاشوری گفت: محمد قاضی تازه به تیم ما اضافه شده است. خیلی کوشش کرد و از تجربه و توانایی خود استفاده کرد و از عملکرد این بازیکن راضی هستم. قاضی در فشار روی دفاع حریف خیلی به ما یاری کرد. عاشوری از زمانی که وارد بازی شد توانست کارایی خود را داشته باشد. به دلیل سرعت خوبی که این بازیکن دارد توانستیم در دقایق پارت ششم مسابقه از سرعت و ضدحملاتش استفاده کنیم.

ربیعی در خصوص کیفیت چمن استادیوم گفت: کیفیت چمن استادیوم مسئله ای ندارد.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 144

به "ربیعی: گل گهر تیمی پرمهره است و برای سهمیه کوشش می نماید، کیفیت چمن استادیوم مسئله ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: گل گهر تیمی پرمهره است و برای سهمیه کوشش می نماید، کیفیت چمن استادیوم مسئله ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید