سرپرستان معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز منصوب شدند

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران/آذربایجان شرقی طی حکم رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، سرپرست معاونت فرهنگی هنری و سرپرست سرپرست معاونت امور اجتماعی این سازمان منصوب شدند.

سرپرستان معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز منصوب شدند

در حکمی از سوی رسول جوانعلی آذر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، سهیلا صفری به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی این سازمان معرفی شد.

صفری پیش از این مدیر اجتماعی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز بوده و در ارتباط با حوزه دربرگیری فعالیت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد به فعالیت می پرداخت.

حوزه اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حوزه ای گسترده در فعالیت های اجتماعی است که ضمن ارتباط با نهادهای مرتبط، وظیفه ایجاد ارتباط مناسب برای فعالیت های شهروندان را بر عهده دارد.

سهیلا صفری در مراسم معارفه خود با قدردانی از اعتماد مدیریت مجموعه به خود، اظهار کرد: بستر فعالیت های اجتماعی من استفاده از توان همکاران توانمند این حوزه، نیازمند بهره گیری از خرده توان هاست و باید در این خصوص از ظرفیت ایشان نیز بهره برد.

همچنین طی حکمی دیگر از سوی رسول جوانعلی آذر، حسین باهر به عنوان معاون فرهنگی هنری این سازمان منصوب شد.

وی پیش از این در جایگاه های مختلف حقوقی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز حضور داشت و فعالیت های متعددی از جمله معاونت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، معاونت مالی اداری سازمان، مدیریت امور فرهنگی سازمان و مدیریت امور مناسبت های فرهنگی و مذهبی را در کارنامه دارد.

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، باهر در نشست معارفه خود با قدردانی از اعتماد مدیریت مجموعه و نیز سایر همکاران خود، گفت: کارنامه معاون پیشین این حوزه، جناب آقای مصطفی، سرشار از افتخار است و امیدوارم در دوره نو فعالیت در سازمان، زمینه برای بالندگی بیش از پیش مجموعه فراهم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 698

به "سرپرستان معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرستان معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید