سنگ سفیدی: فکر می کردیم آمریکا دست و پا بسته است، عیار ایران مقابل آرژانتین معین می گردد

به گزارش مجله انجمن دعوت، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت که در ملاقات شب گذشته، تیم ملی آمریکا را دست کم گرفته بودند.

سنگ سفیدی: فکر می کردیم آمریکا دست و پا بسته است، عیار ایران مقابل آرژانتین معین می گردد

محمدرضا سنگ سفیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله انجمن دعوت، درباره پیروزی 4 بر 2 تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا گفت: در این بازی اصلاً خوب نبودیم و روز خوب ما نبود. آمریکا 11 گل از آرژانتین خورده بود و فکر می کردیم با تیم دست و پا بسته ای روبه رو هستیم. خدا را شکر در روزی که خوب بازی نکردیم، پیروز شدیم و به مرحله یک هشتم نهایی رسیدیم. امیدوارم مقابل مقابل آرژانتین همان ایران همیشگی باشیم و بازی خود را به رقیب دیکته و پله پله به سمت قهرمانی حرکت کنیم.

وی در خصوص کیفیت تیم ملی آرژانتین، حریف دوشنبه شاگردان ناظم الشریعه گفت: آرژانتین تیمی قدرتمند و مدافع اسم قهرمانی بوده که فقط برای قهرمانی به لیتوانی آمده است. ما هم ایران هستیم و گُلِ بازی های مقدماتی جام جهانی خواهد بود. عیار تیم ملی در این بازی تعیین می گردد و امیدوارم بازی جذابی از آب دربیاید.

ملی پوش فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا توقع قهرمانی باعث افزایش فشار روی تیم ملی شده است یا خیر، به مجله انجمن دعوت گفت: توقعات از تیم ملی به حق بالاست و تیمی خوب و باتجربه داریم. جوانان ما هم تجربه لازم را دارند و برای قهرمانی آمده ایم. امیدوارم فشاری که ایجاد شده، مثبت باشد و نقدها در جهت تخریب نباشد. تیم ملی برای همه ایرانیان است و افتخار آن به نام ایران ثبت می گردد.

سنگ سفیدی در خصوص کارت های زرد و قرمز بی موردی که بازیکنان ایران دریافت می نمایند، یادآور شد: این کارت ها سهوی بوده و بازی ها نزدیک است. داوران روی ایران حساس هستند و بازیکنان ما هم باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند. ان شاءالله این مشکل با مدیریت خوب حل می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 616

به "سنگ سفیدی: فکر می کردیم آمریکا دست و پا بسته است، عیار ایران مقابل آرژانتین معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ سفیدی: فکر می کردیم آمریکا دست و پا بسته است، عیار ایران مقابل آرژانتین معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید