صحبت مدال آوران کشورمان در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا

به گزارش مجله انجمن دعوت، میرهاشم حسینی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و مهدی حاجی موسایی ملی پوشان مدال آور ایران در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا در چنگدو چین پس از کسب مدال صحبت کردند.

صحبت مدال آوران کشورمان در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا

به گزارش خبرنگار مجله انجمن دعوت، سی ویکمین دوره رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا، ششم لغایت 17 مردادماه به میزبانی چنگدوی چین درحال برگزاری است.

میرهاشم حسینی نماینده وزن 74- کیلوگرم تکواندوی ایران در یونیورسیاد چین، در دور نخست 2 بر صفر مقابل حریف خود از مولداوی به فزونی رسید، وی سپس با همین نتیجه برابر رقیب خود از مغولستان پیروز شد و در نیمه نهایی نیز بوثویاک از فرانسه را 2 بر صفر از پیش رو برداشت و به فینال رسید.

حسینی در ملاقات نهایی نیز به مصاف سیو یانگ از چین رفت و در دو راند و با نتایج 4 بر 3 و 12 بر 4 به فزونی رسید و صاحب مدال طلا شد.

ناهید کیانی، ستاره 25 ساله تیم ملی تکواندو زنان ایران هم که به تازگی پیروز به کسب عنوان قهرمانی دنیا شده بود، در ادامه درخشش های خود پیروز به فتح مدال طلای مسابقات یونیورسیداد شد تا بعد از 9 سال، بار دیگر مدال طلای مسابقات دانشجویان دنیا به گردن یک ایرانی آویخته گردد.

مهدی حاجی موسایی در فینال رقابت ها به مصاف حریف ازبکستانی که دارنده مدال برنز 2023 دنیای باکو است رفت و برای کاروان تیم ملی کشوران کسب مدال کرد.

آرین سلیمی هم آخرین تکواندوکار ایران در رقابت های انفرادی یونیورسیاد دانشجویان دنیا بود که در ملاقات فینال به مصاف مینگ از چین تایپه رفت. نماینده کشورمان وقت اول مبارزه را 10 بر 9 به سود انتها داد و در وقت دوم و یک مبارزه نزدیک که در چند مورد امتیازات سلیمی از سوی سرداور پاک شد، این حریف چینی بود که 12 بر 9 پیروز از میدان خارج شد. در راند سوم این مبارزه نزدیک ادامه پیدا کرد و در حالی که سلیمی در ثانیه های پایانی سه امتیاز گرفته بود، بازهم به وسیله سرداور پاک شد تا حریف چینی برنده و صاحب مدال طلا گردد.

صحبت های میرهاشم حسینی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و مهدی حاجی موسایی ملی پوشان مدال آور ایران در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا در چنگدو چین:

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1094

به "صحبت مدال آوران کشورمان در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "صحبت مدال آوران کشورمان در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت مدال آوران کشورمان در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید