طراحی سایت؛ اولین گام برای ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی را محکم بردارید

به گزارش مجله انجمن دعوت، ظهور اینترنت انقلابی عظیم در دنیای کسب و کار بوجود آورد و همین باعث شد بسیاری از صاحبین مشاغل مختلف به استفاده از این تکنولوژی روی بیاورند. اصطلاح کسب و کار اینترنتی در سال های اخیر بسیار به گوش می خورد و افراد باهوش قطعا می دانند که کسب و کارهایی که صندلی خود را در دنیای دیجیتال باز ننمایند، آینده روشنی نخواهند داشت. اولین موردی که صاحبین کسب و کار سنتی برای ورود به دنیای اینترنت باید بدانند، احتیاج به وب سایت است. طراحی فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت شرکتی به شکل استاندارد و مناسب یاری می نماید که کاربران به شکل موثرتری تحت تاثیر قرار بگیرند. به همین دلیل افرادی که قصد ورود به دنیای کسب و کار دیجیتال را دارند، باید حتما به موضوع طراحی سایت حرفه ای توجه نمایند و اطلاعات به روزی در این زمینه داشته باشند. در ادامه متخصصین هوراوب تجربیات خود در این زمینه را با ما در میان خواهند گذاشت. چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه طراحی سایت کسب کنید، می توانید به سایت hooraweb.com مراجعه کنید.

طراحی سایت؛ اولین گام برای ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی را محکم بردارید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مزایای داشتن وب سایت شرکتی

فروشگاه ها و شرکت های مختلف اگر بخواهند فرایند کسب و کار سنتی خود را ادامه دهند، در بازار رقابتی این روزها جایی نخواهند داشت و از دور رقابت خارج خواهند شد. دانستن اینکه این روزها داشتن وب سایت برای کسب و کار شما چه مزایایی به همراه دارد، قطعا باعث افزایش احتیاج به وب سایت در این افراد خواهد شد. از جمله مزایای داشتن وب سایت شرکتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش اعتبار کسب و کار
  • امکان دسترسی به تبلیغات به صرفه و کاهش هزینه های مربوط به توسعه کسب و کار در دنیای واقعی
  • دسترسی افراد زیادی از سراسر دنیا باعث افزایش پتانسیل وب سایت می گردد. از سوی دیگر تعداد افراد استفاده نماینده از اینترنت در کشور ما هر روز بیشتر می شوند و این موقعیت های خوبی را پیش روی کسب و کارهای اینترنتی قرار خواهد داد.
  • هزینه به روز رسانی اطلاعات، آپلود بروشور، کاتالوگ و... در وب سایت بسیار راحت تر و ارزان تر از یک مغازه یا شرکت خواهد بود. با طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب دیگر احتیاجی به هزینه های زیاد برای دکوراسیون نیست و این باعث کاهش هزینه های اولیه برای راه اندازی کسب و کار می گردد.
  • یک سایت 24 ساعت شبانه روز در دسترس مشتری خواهد بود و محدودیت زمانی ندارد.
  • امکان دسترسی به بازار دنیای و انجام فعالیت های برون مرزی
  • امکان دریافت نظرات مثبت و منفی مشتریان قطعا اجازه می دهد در تصمیم گیری های آینده هوشمندانه تر عمل کنید.
  • قابلیت ارائه حجم اطلاعات بالاتر به مشتری
  • پتانسیل بالا برای کسب درآمد با روش های مختلف

ویژگی های مهم طراحی سایت شرکتی

در زمان طراحی سایت شرکتی، همواره استانداردها و نکاتی هستند که رعایت آنها اجازه می دهد که بهره دهی فروشگاه اینترنتی خود را بالاتر ببرید. از سوی دیگر در زمان طراحی سایت حرفه ای باید موارد مهمی مانند سئو سایت، سیستم مدیریت محتوا و... مد نظر قرار گیرند تا در طولانی مدت فرایند استفاده از سایت با مشکل روبرو نگردد. برای کسب و کارهایی که احتیاج به وب سایت دارند، توجه به اهمیت طراحی و اختصاص بودجه مناسب در این مرحله قطعا مانند یک سرمایه گذاری مطمئن بلند مدت خواهد بود. به همان اندازه که طراحی سایت شرکتی مناسب و حرفه ای می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد، داشتن یک سایت نامناسب و غیر اصولی به ضرر شما تمام خواهد شد. ضمناً سیستم مدیریت محتوا یکی دیگر از مواردی است که باید در زمان طراحی سایت حرفه ای به آن توجه داشته باشید. این کار اجازه می دهد که فرایند بارگذاری اطلاعات مختلف بر روی سایت بهتر انجام گردد.

چطور یک سایت شرکتی مناسب را تشخیص دهیم؟

طراحی سایت شرکتی باید طبق استانداردهای اجرا شده باشد تا بتوانید بازخورد بهتری از آن بگیرید. دانستن فاکتورهای مختلفی که یک سایت معمولی را تبدیل به سایتی حرفه ای می نماید، در تشخیص این مساله به شما یاری می نماید. در ادامه بعضی از این فاکتورها را با شما در میان می گذاریم.

● رابط کاربری مناسب

طراحی سایت حرفه ای باید به شکلی باشد که وقتی کاربر وارد آن شد، با قسمت های مختلف سایت ارتباط برقرار نموده و بدون هیچ ابهامی بتواند از سایت استفاده کند.

● نحوه چیدمان و نمایش خدمات و محصولات

چینش مناسب خدمات و محصولات یک شرکت در سایت به کاربر اجازه می دهد که راحت تر به هدف خود برسد. همچنین تصاویر، نظرات کاربران و امتیازهایی که به محصولات خدمات داده اند را باید در اختیار کاربران دیگر قرار دهید.

● محتوای پربار

در هر سایت محتوا مانند قلابی است که کاربران را به سمت شما می کشد. پس باید محتوای پرباری داشته باشید، تا توجه موتورهای جستجو و کاربران را به خود جلب کنید. همچنین فراموش نگردد که محتوا باید همواره به روز باشد.

● داشتن نماد اعتماد

نماد اعتماد الکترونیک یکی از ملزومات سایت شرکتی و فروشگاهی است. کاربران با دیدن این نماد بهتر به شما اعتماد خواهند کرد.

نباید های مهم در زمان طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت حرفه ای قطعاً شامل خط قرمزهایی است که رعایت نکردن آنها باعث می گردد موتورهای جستجو و کاربران وب سایت شما را ناکارآمد تلقی نمایند. این مسئله باعث می گردد به مرور زمان از اعتبار وبسایت کاسته شده و کاربران کمتری به سایت مراجعه نمایند. در ادامه نبایدهای طراحی سایت شرکتی را با هم مرور می کنیم:

● سرعت بارگذاری نباید پایین باشد

یکی از موارد بسیار مهم در طراحی سایت حرفه ای، در نظر دریافت زمان کاربران است. هر چقدر سرعت بارگذاری صفحات شما بالاتر باشد، مخاطبان از سایت راضی تر خواهند بود. البته برعکس این قضیه نیز صادق است و کند بودن سرعت بارگذاری باعث ریزش کاربران می گردد.

● لینک سازی های گمراه نماینده و آزاردهنده

موضوع لینک سازی در فرایند انجام سئو اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که کاربر روی یک لینک خارجی از سایت شما کلیک می کند، نباید به وب سایتی متفرقه و نامرتبط هدایت گردد. این کار باعث می گردد کاربر احساس کند که از او سوء استفاده نموده اید.

اهمیت مدیریت بعد از طراحی سایت حرفه ای

زمانی که صحبت از طراحی سایت حرفه ای به میان می آید، نباید صرفاً به آغاز کار یک وبسایت توجه کرد. یکی از اساسی ترین موضوعات در زمینه پیروز شدن یک سایت شرکتی، توجه به اصول سئو می باشد. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به فرایندی گفته می گردد که به بالا بردن صندلی سایت شما در صفحه نتایج گوگل یاری می نماید. رعایت اصول سئو در مراحل طراحی و استفاده از سایت باعث می گردد که بتوانید وارد چرخه رقابت شوید و از کسب و کارهای مشابه در دنیای دیجیتال سبقت بگیرید. در زمان طراحی سایت شرکتی باید این اصول رعایت شده و با استفاده از تکنیک های سئو به طور مداوم اقدامات لازم برای پیشرفت را انجام دهید.

زمانی که صحبت از طراحی سایت حرفه ای به میان می آید، نباید فقط به فکر استارت زدن یک وب سایت حرفه ای و مناسب بود. بلکه باید به این موضوع توجه کرد که عملکرد سایت در طول زمان معین نماینده پیروزیت آن است، پس از اهمیت سئو مدیریت صحیح وب سایت نباید غافل شد. شرکت ها و کسب و کارهای زیادی در سال های اخیر به استفاده از اینترنت روی آورده و در این زمینه سرمایه گذاری نموده اند. پس بهتر است شما نیز هرچه زودتر نسبت به طراحی سایت شرکتی خود اقدام کنید. متخصصین ما درhooraweb.com آماده اند که مشاوره و هدایت های لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند تا با آگاهی بیشتری نسبت به طراحی سایت برای شرکت خود اقدام کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 29 مرداد 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 90

به "طراحی سایت؛ اولین گام برای ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی را محکم بردارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت؛ اولین گام برای ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی را محکم بردارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید