عزیزی خادم: تیم ملی فوتبال متعلق به تمام مردم ایران است

به گزارش مجله انجمن دعوت، رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی کشورمان توضیحاتی را بیان نمود.

عزیزی خادم: تیم ملی فوتبال متعلق به تمام مردم ایران است

به گزارش ، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره یاری های وزارت ورزش و جوانان به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم که با وجود مشغله کاری زیاد در اردوی تیم ملی فوتبال در جزیره کیش حاضر شد. تیم ملی فوتبال متعلق به هیچ گروه، جناح و شخص خاصی نیست. از نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و از شخص وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم که پیگیر مسائل تیم ملی هستند. 20 میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده و در ظرف چند روز آینده هم 10 میلیارد تومان دیگر به حساب فدراسیون واریز خواهد شد.

او ادامه داد: سلطانی فر تاکید داشت که برای تیم ملی فوتبال و خوشحالی مردم به هیچ وجه محدودیت اقتصادی نخواهیم نداشت و آن چه مهم است، منافع ملی کشورمان است. امروز قاضی زاده هاشمی (نماینده مجلس شورای اسلامی) و فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شدند و بسیار خوشحالیم که یک وفاق ملی در خصوص تیم ملی فوتبال تشکیل شده است.

عزیزی خادم اعلام کرد: امروز یک تفاهمنامه همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش امضاء کردیم و این کار بسیاری مهمی درباره آینده تیم ملی فوتبال است. این تفاهم می تواند خلاء توسعه فوتبال کشور را رفع کند و امیدوارم هفته آینده رسما این تفاهم نامه منعقد گردد.

او اعلام نمود: از همه حمایت های وزیر ورزش و جوانان، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بعلاوه از علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما که پشتیبان تیم ملی فوتبال بوده اند، تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 584

به "عزیزی خادم: تیم ملی فوتبال متعلق به تمام مردم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: تیم ملی فوتبال متعلق به تمام مردم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید