بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی وزنه برداری، مرادی: وزنه برداری ایران یک الگو در دنیا است

به گزارش مجله انجمن دعوت، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: برای تداوم موفقیت های به دست آمده در میادین بین المللی به وسیله وزنه برداران کشورمان، به امکانات بیشتر و حرفه ای احتیاج داریم .

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی وزنه برداری، مرادی: وزنه برداری ایران یک الگو در دنیا است

به گزارش مجله انجمن دعوت، حمید سجادی بعد از حضور در مراسم افتتاحیه کمپ تیم های ملی کشتی، به همراه مهدی علی نژاد در تمرین وزنه برداری بانوان حاضر شد و دقایقی با ملی پوشان کشورمان صحبت کرد.

در این ملاقات، اکبری خورشیدی ناظر فنی تیم ملی بانوان گفت: اولین مسابقه پیش روی نوجوانان دنیا در عربستان است و قول می دهیم بتوانیم مدال بگیریم.

وزیر ورزش در ادامه بازدیدی از تمرینات مردان ملی پوش کشورمان داشت و در جریان برنامه های آنها نهاده شد.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در این بازدید، گفت: حسین برخواه سرمربی تیم ملی ماست. امروز روز نخست تمرینات تیم ملی است و ملی پوشان خود را برای مسابقات دنیای آماده می نمایند.

وی اضافه نمود: 20 نفر را به تیم ملی دعوت کردیم که از این بین 10 نفر را به قهرمانی دنیا اعزام می کنیم. ضمن اینکه در زمان به جای مانده باید ترکیب کامل تیم را اعلام کنیم. کم لطفی هایی در وزنه برداری شده است. من فکر می کنم بازی های آسیایی مسابقات کسب سهمیه المپیک باشد، به همین علت باید خودمان را برای المپیک آماده کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری یادآور شد: به علت دوپینگ در ادوار گذشته سهمیه های ما در توکیو به 2 سهمیه کاهش یافت. 50 درصد تیم ما مدال گرفت اما بعضی کم لطفی کردند. ما در 7 سال گذشته به علت اشتباه یک ورزشکار یک تست مثبت دوپینگ داشتیم. الان وزنه برداری ما یک الگو در دنیا است.

مرادی با اشاره به قدیمی بودن تجهیزات وزنه برداری، اعلام نمود: نزدیک به 20 سال است که این وسایل را حفظ نموده ایم اما اگر وسایل استاندارد نباشد آسیب دیدگی ایجاد می نماید. من از وزیر درخواست می کنم امکانات در حد تیم ملی تامین گردد. وزنه برداری ما با آجر نمی تواند قهرمان گردد بلکه به تجهیزات احتیاج دارد.

مرادی در مورد بودجه هم از وزیر درخواست کرد مساعدت هایی به وزنه برداری داشته باشد.

حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری هم در ملاقات با وزیر ابراز امیدواری کرد ملی پوشان در رقابت های پیش رو برترین نتایج را کسب نمایند این در صورتی است که حمایت لازم انجام گردد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این بازدید خطاب به وزنه برداران، گفت: ما به انتخاب شما و آنچه هدف قرار دادید احترام می گذاریم. آنچه ضروری است ما انجام دهیم، حتما پیگیری می کنیم. آنچه برای اعتلای نام ایران است در دستور کار قرار می دهیم.

وی اضافه نمود: ورزش تعطیلی ندارد، وقتی المپیک و پارالمپیک تمام می گردد، تورنمنت های مختلف، قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و ... آغاز می گردد. تغییرات که انجام شده است اینطور نیست که بگوییم بقیه بد کار نموده اند. آنچه که به ما ارث رسیده بیشتر از گذشته کوشش می کنیم به اهداف مان برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 603

به "بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی وزنه برداری، مرادی: وزنه برداری ایران یک الگو در دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی وزنه برداری، مرادی: وزنه برداری ایران یک الگو در دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید