عصبانیت باشگاه آاک و تعجب یونانی ها از تصمیم کریم انصاریفرد!

به گزارش مجله انجمن دعوت، کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاک باوجود اینکه یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، در فهرست مازاد باشگاه یونانی قرار گرفته است. انصاریفرد ماه هاست که در فهرست مازاد بوده، اما هنوز تیم جدیدی را انتخاب نکرده است. این در حالی است که قرارداد او با آاک 500 هزار یورو است.

عصبانیت باشگاه آاک و تعجب یونانی ها از تصمیم کریم انصاریفرد!

این موضوع تعجب رسانه های یونان و عصبانیت باشگاه آاک را در پی داشته است.

سایت betcosmos با بیان اینکه کریم انصاریفرد سخت ترین مورد از بازیکنانی است که در فهرست سیاه آاک قرار گرفته است، نوشت: آاک می خواهد از پرداخت نیم میلیون یورو سال آخر قرارداد انصاریفرد خلاص گردد. از ابتدای تابستان به این مهاجم ایرانی برای پیدا کردن تیم اطلاع رسانی شده است، اما فعلاً پیشرفتی حاصل نشده. آنچه جای تعجب دارد، برخورد خود انصاریفرد است. در سال جام جهانی هستیم و یافتن تیم، تنها امید این مهاجم برای حضور در تیم ملی کشورش است، اما گوش او به پیشنهاداتی که از داخل و خارج یونان می آید، شنوا نیست.

در ادامه مطلب این رسانه آمده است: گزارش ها در ایران حاکی از پیشنهادات مستمر پرسپولیس به وی است که پاسخ او همیشه منفی بوده. این مهاجم ایرانی مورد توجه باشگاه های لامیا و OFI نیز قرار گرفته بود، اما به نظر می رسد لامیا از انتظار او خسته شد و خط حمله خود را با ریچموند بواکی تقویت کرد؛ بنابراین به نظر می رسد اقامت در آتن اولویت مطلق انصاری فرد باشد. اینجا یک سوال مهم برای آاک مطرح می گردد. آیا این باشگاه همچنان به بازیکنی برای بیرون نشستن پول گزافی می دهد یا راه چاره دیگری پیدا خواهد نمود؟

رسانه هایی، چون sportdog و sportime هم با بازنشر این مطلب، عنوان کردند باشگاه آاک از دست مهاجم ایرانی خود عصبانی است!

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 939

به "عصبانیت باشگاه آاک و تعجب یونانی ها از تصمیم کریم انصاریفرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت باشگاه آاک و تعجب یونانی ها از تصمیم کریم انصاریفرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید