فرار مسی ها از شکست در خانه فولاد خوزستان

به گزارش مجله انجمن دعوت، تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک بازی از هفته دهم رقابت های لیگ برتر مقابل میهمان خود مس رفسنجان متوقف شد.

فرار مسی ها از شکست در خانه فولاد خوزستان

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از ایرنا ملاقات تیم های فولاد خوزستان و مس رفسنجان عصر دوشنبه در استادیوم شهدای فولاد اهواز برگزار گردید که در نهایت با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید.

در دقیقه 56 بازی، لوسیانو پریرا از پاس خوز وحید حیدریه استفاده کرد و دروازه مس رفسنجان را باز کرد.همچنین در دقیقه 93 مهرداد آوخ گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

در این ملاقات محسن فروزان، وحید حیدریه، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، زبیر نیک نفس، محمد قاسمی نژاد، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، احمد عبداله زاده و لوسیانو پریرا برای فولاد به میدان رفتند.

همچنین داود نوشی صوفیانی، محسن تهرانی، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، محمد قاضی، فراز امامعلی، مهرداد رضایی، میثم نقی زاده، محسن آذرپاد، مسیح زاهدی و سجاد آشوری ترکیب تیم مس را تشکیل دادند.

قضاوت این ملاقات بر عهده کوپال ناظمی بود که حسن سعیدی و عباس پورحیدری او را در امر داوری همراهی کردند.

در این ملاقات مجتبی نجاریان و وحید حیدریه بازیکنان تیم فولاد و مهرداد آوخ بازیکن مس کارت زرد دریافت کردند.

تیم فولاد با احتساب این بازی 14 امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جای گرفت. همچنین مس رفسنجان با 9 امتیاز در مکان دوازدهم جدول ایستاد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 237

به "فرار مسی ها از شکست در خانه فولاد خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار مسی ها از شکست در خانه فولاد خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید