مقاله: آب و هوای نروژ در طول سال، اب و هوای نروژ در نوروز، بهار، تابستان، پاییز و زمستان

به گزارش مجله انجمن دعوت، تابستان در جنوب نروژ در ژوئن شروع شده و تا آگوست ادامه دارد. این فصل با روزهای طولانی و گرم شناخته می شود. دما در این زمان تا 20 درجه سانتیگراد نیز بالا می رود. آب و هوای پاییزی، در دوره بین سپتامبر تا اکتبر به جنوب نروژ می رسد. هوا در این زمان بارانی تر شده و مناطق دور از ساحل خیلی سریع تر از مناطق ساحلی سرد می شوند. زمستان از نوامبر تا آوریل ادامه دارد و معمولا با بارش برف شناخته می شود. بهار معمولا در آوریل شروع شده و روزهای طولانی تر، گرمتر و پربادتر را با خود به همراه می آورد.

مقاله: آب و هوای نروژ در طول سال، اب و هوای نروژ در نوروز، بهار، تابستان، پاییز و زمستان

تابستان در مرکز نروژ از اواخر ژوئن تا اوایل آگوست ادامه دارد و با روزهای طولانی و گرم و رطوبت پایین شناخته می شود. دما در این زمان در این منطقه می تواند تا حدود 25 درجه سانتیگراد نیز بالا برود. پاییز این منطقه با روزهای کوتاه تر و دمای رو به کاهش همراه است. زمستان در بخش مرکزی نروژ از نوامبر شروع شده تا آوریل در این منطقه جا خوش می کند. مناطق دور از ساحل در مرکز نروژ در این زمان آب و هوایی برفی را تجربه می کنند، در حالی که در مناطق ساحلی باران و توفان متداول تر است. بهار در مرکز نروژ در می شروع می شود و با طولانی تر شدن روزها و گرمتر شدن هوا خود را نمایان می کند. دما و شرایط آب و هوایی در این زمان ممکن است به سرعت تغییر کند، مخصوصا در کوهستان ها.

تابستان ها در شرق نروژ کوتاه بوده و از اواخر ژوئن تا اوایل آگوست ادامه دارند. در این فصل می توانید انتظار روزهای طولانی و گرم و شرایط آب و هوایی باثبات را داشته باشید. دما معمولا تا 20 درجه سانتیگراد بالا می رود. شنا در این زمان به فعالیتی محبوب تبدیل می شود، چرا که دمای آب دریا تا حدود 15 درجه سانتیگراد بالا می آید. پاییز در شرق نروژ با رنگ های شگفت انگیز پاییزی خودنمایی می کند. روزها کوتاه تر می شوند و بارش های سنگین باران به روال معمول روزها تبدیل می شود. زمستان معمولا از نوامبر تا آوریل ادامه دارد. مناطق دور از دریا ممکن است حسابی سرد شوند اما مناطق ساحلی شرق نروژ آب و هوای معتدل تری دارند که البته با بادهای قوی و بارش های سنگین همراه است. بهار از می تا نیمه های ژوئن ادامه دارد. آب و هوا در بهار در این منطقه می تواند به سرعت رنگ عوض کرده و از روزهای گرم و با نسیم های ملایم تا بارش های ناگهانی برف را تجربه کند.

منبع مقاله: آب و هوای نروژ در طول سال، اب و هوای نروژ در نوروز، بهار، تابستان، پاییز و زمستان

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 673

به "مقاله: آب و هوای نروژ در طول سال، اب و هوای نروژ در نوروز، بهار، تابستان، پاییز و زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آب و هوای نروژ در طول سال، اب و هوای نروژ در نوروز، بهار، تابستان، پاییز و زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید