مقایسه دی اس 3 با آلفارومئو میتو

به گزارش مجله انجمن دعوت، معمولاً هاچ بک ها رقبای سرسختی دارند که اتفاقاً هر یک از آن ها طرف داران زیادی را هم به سمت خود جلب نموده اند. اتفاقاً تعداد خودروهای این کلاس هم در کشورمان بسیار زیاد است، اما از آن جایی که دی اس 3 یک هاچ بک لوکس از یک برند برتر فرانسوی به شمار میرود، برای مقایسه آن با خودروهای دیگر باید سراغ یک برند برتر و لوکس دیگر برویم.

مقایسه دی اس 3 با آلفارومئو میتو

خب ایتالیایی ها در زمینه ساخت خودروهای لوکس حسابی معروف هستند پس می توان سراغ آن ها رفت. کدام خودرو؟ برند آلفارومئو در ایران تقریباً جا افتاده و در خیابان می توانیم خودروهای این برند را ببینیم. این برند، خودروی هاچ بک هم دارد. بنابراین، در این مطلب به سراغ مقایسه دی اس 3 با آلفارومئو میتو می رویم و این دو خودرو را در کنار یکدیگر آنالیز می کنیم.

مقایسه دی اس 3 با آلفارومئو میتو

برای این که خودروی دی اس 3 را با خودروهای هم سطح آن مقایسه کنیم به سراغ یک خودروی ایتالیایی به نام آلفارومئو میتو رفته ایم. خودروی که در کلاس جهانی هم سطح با دی اس 3 است و حتی در برخی از آپشن ها نسبت به دی اس 3 رجحان دارد، اما این باعث نمی گردد مزیت های این خودروی فرانسوی نسبت به رقیب ایتالیایی اش نادیده گرفته گردد.

با مقایسه دی اس 3 با آلفارومئو میتو متوجه می شویم که خودروی DS 3 با داشتن 110 اسب بخار قدرت در دور موتور 5500 می تواند گشتاوری 205 نیوتن متری را برای خودرو ایجاد کند. پیشرانه دی اس 3 طوری به کار گرفته شده که در بیش از 90 درصد مواقع رانندگی در اوج کشش خود قرار می گیرد و این موضوع به این معنی است که شما در هر لحظه ای که دل تان بخواهد می توانید برترین شتاب را از این خودرو انتظار داشته باشید.

اگر آیتم شتاب را کنار بگذاریم مصرف سوخت کم تر این خودرو نسبت به همتای ایتالیایی اش از مزیت های دیگر دی اس 3 است. طوری که طراحان خودروی فرانسوی با ایجاد قوای حرکتی بالا و قابلیت های آیرودینامیکی مناسب، کم ترین مصرف سوخت این خودرو را به 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر رسانده اند تا از نظر مصرف سوخت هم دی اس 3 گزینه مناسب تری برای انتخاب باشد.

بااین حال اگر از حق نگذریم در برخی از ابعاد و مشخصات فنی، این خودروی آلفارومئو میتو است که قدرتش بر دی اس 3 می چربد. میتو پیشرانه ای با حجم 1368 سی سی و 4 سیلندر دارد و به سامانه تویین توربو مجهز است. این خودرو با سیستم مولتی ایر که روی آن نصب شده قادر است راندمان بسیار بالایی را برای خود رقم بزند.

در ادامه مقایسه دی اس 3 با آلفارومئو میتو متوجه می شویم که موتور آلفارومئو میتو هم یکی دیگر از نقاط قوت این خودروی ایتالیایی است طوری که می تواند 135 اسب بخار فراوری کند و تا 230 نیوتن متر گشتاور فراوریی خودش را در اختیار خودرو قرار دهد.

با وجود این که آلفارومئو در این چند آیتم رجحان هایی نسبت به خودروی دی اس دارد، به علت این که دیگر نمونه صفرکیلومتر این خودرو عرضه نمی گردد و در خدمات پس از فروش هم ضعیف عمل می نماید، می توان به راحتی نتیجه گرفت که دی اس 3 به خاطر طراحی بهتر و ارائه خدمات مناسب تر شرایط بهتری نسبت به خودروی آلفارومئو میتو دارد. شاید بهتر باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب مقایسه آلفارومئو میتو با رقبایش در بازار را نیز مطالعه کنید.

امیدواریم که این مقایسه توانسته باشد اطلاعات مفید و ارزشمندی از خودروی DS 3 را در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید با مراجعه به بخش خودرو آگهی های سایت مجله انجمن دعوت از قیمت خرید و فروش دی اس آگاه شوید.

نظر شما درباره این خودرو چیست؟ نظرات و تجربیات خود را به وسیله بخش دیدگاه ها با ما و خوانندگان سایت مجله انجمن دعوت در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 920

به "مقایسه دی اس 3 با آلفارومئو میتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه دی اس 3 با آلفارومئو میتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید