منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت دعوتنامه های تازه صادر کرد

به گزارش مجله انجمن دعوت، برنامه مهاجرت استانی منیتوبا موسوم به MPNP در جدیدترین پذیرشی که در تاریخ 25 آوریل برگزار کرد دعوتنامه های جدیدی را برای متقاضیان منتخب صادر نمود تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا ارائه نمایند. لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی منیتوبا به این استان اجازه می دهد تا برای برطرف احتیاج بازار کار خود هر ساله تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند.

منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت دعوتنامه های تازه صادر کرد

در پذیرش 25 آوریل مجموعا برای 299 متقاضی مهاجرت از دسته های Skilled Workers in Manitoba، International Education و Skilled Workers Overseas صادر شد. در زیر تعداد دعوتنامه های صادره برای متقاضیان هر راستا مهاجرتی بیان شده است:

Skilled Workers in Manitoba : 208

International Education Stream : 25

Skilled Workers Overseas : 66

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اعلام نموده است که تمام متقاضیانی که به وسیله راستا مهاجرتی Skilled Workers Overseas برای آنها دعوتنامه صادر شده مستقیما از طرف اقدام استخدام راهبردی یا Strategic Recruitment Initiative دعوت شده اند. این اقدام باعث جذب کارگران ماهر خارجی که اغلب از طرف کارفرمنایان استان منیتوبا پیشنهاد کار دارند می گردد.

متقاضیانی که مایل هستند از طرف برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوتنامه دریافت کنند باید در گام نخست تمایل خود را با ارائه Expression of Interest اعلام کنند و در آن، اطلاعات لازم در خصوص تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و داشتن قوم و خویش و آشنا در منیتوبا را ارائه کنند.

پروفایل های واجد شرایط امتیازبندی می شوند و وارد صف انتظار راستا مهاجرتی خواهند شد و برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های متوالی توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA صادر خواهد شد.

پایین ترین امتیاز در پذیرش 25 آوریل 510 برای متقاضیان دسته Skilled Workers in Manitoba و 632 برای متقاضیان دسته Skilled Workers Overseas بوده است. راستا مهاجرتی Skilled Workers in Manitoba به روی تمام کارگران ماهر خارجی یا دانشجویانی که به تازگی در منیتوبا فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر در منیتوبا مشغول به کار هستند و از کارفرمای منیتوبایی پیشنهاد کار دریافت نموده اند باز است.

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا گفته است که متقاضیان Skilled Workers in Manitoba که اعلام نموده اند در یکی از مشاغلی فعالیت دارند که احتیاج به اخد مجوز و پروانه دارد و برای کار در منیتوبا کاملا از مجوزهای لازم برخوردار هستند در پذیرش 25 آوریل دعوت شدند.

دعوتنامه های 25 آوریل مجموع دعوتنامه هایی که تا اینجای امسال میلادی به وسیله برنامه مهاجرت استانی منیتوبا به وسیله این راستاهای مهاجرتی صادر شده را به رقم 3 هزار 910 رساند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 592

به "منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت دعوتنامه های تازه صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت دعوتنامه های تازه صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید