مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای طلاق میلیاردرترین زوج سیلیکون ولی تا ادای دین اپل به بشریت

به گزارش مجله انجمن دعوت، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای طلاق میلیاردرترین زوج سیلیکون ولی تا ادای دین اپل به بشریت

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

جف بزوس و همسرش مکنزی روز چهارشنبه اعلام کردند که به زودی از یکدیگر طلاق می گیرند اما اکنون پرسشی که مطرح می گردد این است که تکلیف سهامداران آمازون چه خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران بریتانیایی پیروز شده اند نوعی سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد نمایند که می تواند بیماری های نادر ژنتیکی را از چهره افراد تشخیص دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کروم آگهی های مزاحم و آزار دهنده را در سطح جهانی از 9 ژوئیه متوقف خواهد نمود. این کار با یاری ابزار Ad-Blocking انجام می گردد، ابزاری را که ابتدا تنها روی سایتهای آمریکای شمالی و اروپا تمرکز داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستگاه جالب و پر کاربردRoav Bolt یک دستیار درجه یک برای افرادی است که به طور دائم با دستیار صوتی گوگل کار می نمایند و دوست دارند این کار را در ماشین خود نیز انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه در یک مصاحبه رسمی با تلویزیون دولتی این کشور گفت کهاینترنت به وسیله بی دین ها اداره می گردد و استفاده از تلفن های همراه خرافه و نا امنی را رواج می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کلاه ایمنی آرگون ترنسفرم یکی از جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژیست که برای پیشگیری از تصادفات رانندگی طراحی شده است. درواقع این کلاه افزون بر محافظت از سر در جریان تصادفات رانندگی، احتمال بروز تصادف را نیز کاهش می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 994

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای طلاق میلیاردرترین زوج سیلیکون ولی تا ادای دین اپل به بشریت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای طلاق میلیاردرترین زوج سیلیکون ولی تا ادای دین اپل به بشریت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید