نقش آفرینی آنلاین بزرگ League of Legends ممکن است هرگز عرضه نشود

به گزارش مجله انجمن دعوت، شرکت رایوت گیمز (Riot Games) در حال حاضر روی یک عنوان چند نفره گسترده و نقش آفرینی (MMORPG) در دنیای بازی لیگ آو لجندز (League of Legends) وجود دارد. این بازی در دنیای رونترا جریان دارد. طبق چیزی که گفته شده مراحل ساخت آن نیز بسیار خوب پیش می رود. با اینحال سازندگان هیچ تضمینی برای عرضه این بازی ارائه نمی دهند.

نقش آفرینی آنلاین بزرگ League of Legends ممکن است هرگز عرضه نشود

گرگ استریت (Greg Street) تهیه کننده این بازی در توییتر چند روز پیش نوشت که این عنوان چند نفره آنلاین گسترده چهارمین پروژه بزرگ او است. با اینحال امکان دارد که آخرین پروژه او نیز باشد. استریت در گذشته روی عناوینی مثل عصر امپراطوری 3 (Age of Empires 3) و دنیای وارکرفت (|World of Warcraft) کار نموده است. سپس به عنوان طراح ارشد در شرکت رایوت استخدام شد. او در ادامه توییت نوشت که به عنوان آخرین کار، ساخت بازی چند نفره گسترده از دنیای لیگ آو لجندز می تواند بسیار خوب باشد. همینطور اینکه با وجود پیشرفت خوب این بازی، هنوز معین نیست که عرضه خواهد شد یا نه.

استریت در ادامه شرح می دهد که فرایند ساخت بازی به خوبی پیش می رود. البته انتظارات رایوت و هواداران از بازی بسیار زیاد است. به همین علت اگر این عنوان نتواند انتظار رایوت را برآورده کند، عرضه نخواهد شد. نکته جالب اینجاست که استریت در گذشته نیز در توییتر سخنانی به این چنین گفته بود. برای مثال چندی پیش خاطرنشان کرد که بازی چند نفره گسترده لیگ آو لجندز قرار نیست همه افراد را شادمان کند.

حدود 2 سال پیش بود که رایوت خاطرنشان کرد روی این بازی در حال کار است. به همین علت افرادی که علاقه به کار روی آن داشتند را به تیم خود دعوت کرد. شرکت رایوت در حال توسعه است. در حال حاضر نیست این شرکت بسیار بزرگ تر شده و پیشرفت خوبی در دنیای بازی و تفریح داشته است. برای مثال این شرکت بازی اول شخص شوتر به نام ولورنت (Valorent) را عرضه کرد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی را کسب کند. مخصوصاً اینکه رایگان بود. یکی دیگر از عملنمودهای خوب رایوت گیمز سریال آرکان (Arcane) بود. این سریال توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

دنیای لیگ آو لجندز دنیای بسیار گسترده ای است. حال این فضا پتانسیل زیادی دارد تا استفاده بیشتری از آن بشود. بازی آنلاین چند نفره گسترده لیگ آو لجندز یکی از مواردی است که به خوبی می تواند از دنیای این عنوان استفاده کند. حال باید صبر کرد و دید تا تیم سازنده چگونه از این پتانسیل استفاده خواهند کرد.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 893

به "نقش آفرینی آنلاین بزرگ League of Legends ممکن است هرگز عرضه نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آفرینی آنلاین بزرگ League of Legends ممکن است هرگز عرضه نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید