نکاتی که قبل از مهاجرت کاری به استرالیا باید بدانید!

به گزارش مجله انجمن دعوت، برای انجام هرکاری قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیریم و وارد عمل شویم باید بتوانیم به خوبی اطلاعات جمع آوری کنیم و از دوستان و کسانی که تجربه ای مشابه دارند، راهنمایی بخواهیم. خواندن مقاله اندر احوالات زندگی در استرالیا؛ قبل از دریافت اقامت، بدانیم! در این زمینه، خالی از لطف نیست.

نکاتی که قبل از مهاجرت کاری به استرالیا باید بدانید!

مساله مهاجرت و اخذ اقامت، کاملا مشخص است که مساله ای ساده و پیش پا افتاده نیست تا بتوان به تنهایی و با فکر کردن به نتیجه خاصی برسیم. پس باید اطلاعات بیشتری درباره این مساله کسب کنید. عده بسکمک مهاجرت به کشور استرالیا را انتخاب می کنند، و دلیل این انتخاب نیز شرایط خاص کشور استرالیا است.

چرا هرساله بر تعداد مهاجرین این کشور اضافه میشود؟

دولت استرالیا با برنامه ریزی دقیق و سیستم مکانیزه ای که برای ویزای کار استرالیا در نظر گرفته است به دنبال جذب نیروی کار ماهر است که با استعداد و توانایی هایش بتواند باعث رونق و پیشرفت مالی استرالیا شود. اقدام برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار استرالیا ، یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به استرالیا در بین ایرانیان است..

البته فرایند مهاجرت و اخذ ویزا نیازمند متخصصان این کار مانند www.selectvisa.com در زمینه مهاجرت و دریافت اقامت استرالیا است. این کشور با داشتن اقتصاد پیشرفته و به روز، زندگی آرامی را برای ساکنین اش به ارمغان آورده. شرایط خاص آب و هوایی و مناظر زیبای استرالیا این آرامش را دوچندان می کند.

در هر صورت علاوه بر این مزایا، در کشور استرالیا مدارک تحصیلی ارزش بالایی دارد و آموزش در این کشور سطح بالایی دارد. داشتن مدارک تحصیلی می تواند تضمین کننده شغلی خوبی برای شما باشد.

امکانات رفاهی و درمانی و کمک های مالی برای تحصیل نیز شامل حال مهاجران دارای اقامت دائم می شود که از جمله مشوق های مهاجرت به استرالیا است.

اخذ اقامت از طریق ویزای کار

در استرالیا فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد. هر ساله تعداد بسکمک از افراد از طریق مهاجرت کاری اقدام به اخذ اقامت استرالیا می کنند. در صورتی که در یکی از موارد اعلام شده در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا به نام STSOL، تخصص و مهارت دارید، می توانید از طریق یکی از ویزاهای 186، 187، 189 یا 190 اقدام به دریافت اقامت کنید. هرکدام از این اعداد قوانین و شرایط خاص خود را دارند که شما باید شرایط خود را با آنها بسنحید و ببینید باید از کدام یک از این روش ها اقدام به اخذ اقامت کاری استرالیا کنید، ما ویزای کار استرالیا با سلکت ویزا را پیشنهاد میکنیم.

البته که مشاوران بسکمک در این زمینه باتوجه به شرایط مختص به شما می توانند کمک بسیار بزرگی در جهت مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا به شما بکنند. اینکه شما از مشاوران در این زمینه کمک بخواهید موجب می شود در وقت شما صرفه جویی شود و نتیجه مطلوب خود را بدست آورید.

فرایند اخذ ویزای کاری استرالیا چگونه است؟

در استرالیا فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد. اگر بتوانید حمایت یکی از کارفرماهای مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا را به دست آورید، قدم اول را برای اخذ ویزای 186 استرالیا برداشته اید. در صورتی که کارفرمای شما درمناطق کم جمعیت استرالیا باشد هم می توانید از طریق ویزای 187 استرالیا اقدام کنید؛ این مناطق برای هر ایالت استرالیا به تفکیک کدپستی مشخص شده اند. اگر پیروز به کسب امتیازهای لازم شدید و نیازی به اسپانسر ندارید، ویزای 189 استرالیا بهترین انتخاب برای شماست. در صورتی هم که در کسب امتیاز دچار مشکل شده اید با اخذ حمایت یکی از ایالت های استرالیا می توانید 5امتیاز دیگر به دست آورید و از طریق ویزای 190 استرالیا برای اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزای کار با روش امتیاز شماری بهترین روش دریافت اقامت استرالیا می باشد. در این روش به سن و سابقه و مدرک تحصیلی و نمره زبان شخص امتیازی تعلق می گیرد.

برای اخذ اقامت موقت استرالیا از روش کاری مهارتی باید ازویزای 489 استرالیا و هم چنین ویزای 491 (از نوامبر 2019) اقدام شود. در این دو ویزا شخص ابتدا باید مدتی در استرالیا در منطقه ای که از آن اسپانسر شده است زندگی و کار کند و بعد از آن براحتی اقامت دایم استرالیا را از طریق ویزای 887 استرالیا (2 سال زندگی و 1 سال کار در طول 4 سال) و یا ویزای 191 (سه سال زندگی و کار در طول 5 سال) استرالیا بدست آورد.

پس دریافت ویزای کار، ورود و خروج به این کشور چگونه است؟

با ویزای اقامت استرالیا بصورت دائم، به مدت 5 سال می توانید به استرالیا سفر کنید و هر چند بار که از کشور خارج شوید و دوباره بازگردید. دقت داشته باشید که اجازه پرواز با اقامت متفاوت است. اقامت شما برای همیشه است اما اگر می خواهید از استرالیا خارج شوید و مجدد به استرالیا برگردید باید ویزای پی آر داشته باشید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 30

به "نکاتی که قبل از مهاجرت کاری به استرالیا باید بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که قبل از مهاجرت کاری به استرالیا باید بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید