اولین دانشگاه گردشگری قزاقستان با اعطای دیپلم بین المللی

به گزارش مجله انجمن دعوت، به زودی یک دانشگاه گردشگری در قزاقستان با بهره گیری از تجربه های بین المللی و با هدف توسعه زیرساخت های نقشه گردشگری این کشور آغاز به کار خواهد نمود.

اولین دانشگاه گردشگری قزاقستان با اعطای دیپلم بین المللی

24 سپتامبر 2018، آریستان بیک محمدولی (Arystanbek Mukhamediuly)، وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان، که در یک رویداد دولتی درباره مشارکت برنامه دولتی توسعه گردشگری تا 2023 برای ارتقای صنعت گردشگری قزاقستان سخن می گفت، اظهار داشت که نخستین دانشگاه بین المللی گردشگری و مهمان نوازی در آسیای مرکزی با اعطای دیپلم بین المللی در آستانه، مرکز این کشور، راه اندازی خواهد شد.

محمدولی گفت که این کشور در حال کار در زمینه توسعه زیرساخت های نقشه گردشگری است. او معتقد است که امکانات نقشه گردشگری در صورت تامین کامل بودجه و حمایت از طرف دولت می تواند تعداد گردشگران داخلی و خارجی قزاقستان را 4.2 برابر افزایش بدهد و شمار بازدیدکنندگان این کشور را از 3 میلیون نفر به 13 میلیون نفر در هر سال برساند؛ بعلاوه می تواند 60 هزار شغل نو ایجاد و در حدود 6 میلیارد دلار سرمایه جذب این کشور کند.

این برنامه شامل پیشنهاداتی درباره انجام اصلاحاتی در استانداردهای خدمات و پرسنل است. بنابراین، اولین دانشگاه بین المللی گردشگری و مهمان نوازی در آسیای میانه در راستای دستورالعمل رئیس دولت و با بهره گیری از تجربه های بین المللی (دانشکده گردشگری سالزبورگ در اتریش، دانشگاه جورج واشنگتن در ایالات متحده، موسسات آموزشی امارات متحده عربی، سوئیس، مدرسه عالی مدیریت گردشگری هنگ کنگ) با اعطای دیپلم جهانی در آستانه تاسیس خواهد شد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 890

به "اولین دانشگاه گردشگری قزاقستان با اعطای دیپلم بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دانشگاه گردشگری قزاقستان با اعطای دیپلم بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید