نکات مهم در خرید ادکلن برای مردان

به گزارش مجله انجمن دعوت، امروزه کم تر کسی پیدا می گردد که نقش تاثیرگذار و قابل توجه عطر و ادکلن را بر استایل و تا حدودی شخصیت افراد انکار نماید. ادکلن ها تاثیر زیادی روی دید و اظهار نظر اطرافیان نسبت به شما دارند. بنابراین اغراق نیست بگوییم که یک ادکلن مردانه یا زنانه خوب به مقدار یک دست لباس شیک بر روی شخصیت و ظاهر افراد تاثیر گذار است.

نکات مهم در خرید ادکلن برای مردان

با توجه به نقش تاثیرگذار ادکلن ها در اعتماد به نفس و استایل افراد مختلف، امروزه به وفور شاهد استفاده از ادکلن ها هستیم که موجب می شوند افراد در نگاه اطرافیان فردی قوی، تاثیرگذار، مجذوب کننده و محبوب به نظر برسند؛ اما این موضوع تنها در حالتی است که یک ادکلن مردانه یا زنانه مناسب انتخاب و خریداری گردد. برای این کار نیازمند دانستن نکاتی هستید که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

انواع ادکلن مردانه

با وجود طیف گسترده ای از ادکلن های مردانه که امروزه به صورت آنلاین به فروش می رسند، پیدا کردن یک محصول مناسب و بی نظیر برای دوستداران عطر اندکی سخت به نظر می رسد؛ اما نخست اجازه دهید که در مورد انواع عطر آقایان صحبت کنیم تا بتوانیم با آگاهی کامل به سراغ نکات مهم برای خرید ادکلن مردانه برویم.

1.عطر مردانه تند

ادکلن های مردانه تند ماهیت گرمی دارند و چهار فصل هستند اما به طور معمول از این عطرها در فصل های سرد سال استفاده می گردد. در این عطرها از رایحه های ادویه ای مانند میخک، فلفل، هل، زنجبیل و دارچین استفاده می گردد که آن ها را با رایحه های دیگری مانند گل و چوب ترکیب می کنند. عطر تام فورد عود وود در این دسته قرار می گیرد.

2.عطر مردانه شیرین

ادکلن شیرین مردانه تداعی کننده حس شادی و نشاط است و موجب تحریک گیرنده های چشایی افراد می گردد.عطرهای شیرین معمولاً با رایحه های وانیل، گلفام، مشک، کهربا، عنبر و … فراوری و عرضه می شوند. استفاده از این عطرها در فصل زمستان رایج است.

3.عطر مردانه تند

عطر و ادکلن های تند مردانه معمولا از رایحه های سنگین فراوری می شوند؛ به همین دلیل دارای ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب هستند. رایحه های تند اغلب از گیاهان ادویه های تند، ریشه درختان و… به دست می آیند.

4.عطر مردانه ملایم

ادکلن مردانه ملایم در رده ادکلن های سبک و خنک قرار می گیرد و برای افرادی که به عطرهای تند حساسیت دارند انتخابی مناسب است. از رایحه های معروف عطرهای مردانه ملایم می توان به ترنج، لیمو ترش، هل، فلفل، مشک، کهربا و… اشاره نمود.

5.عطر مردانه خنک

عطر مردانه خنک مخصوص فصل های گرم سال است. این عطر احساس خنکی را به اطرافیان منعکس می کند و موجب شادابی و سرحالی افراد در تمامی طول روز می گردد. رایحه های گلی، میوه ای، چوبی و گیاهی در عطرهای خنک مردانه قرار داده می شوند.

6.عطر مردانه گرم

عطرهای مردانه گرم مخصوص فصل های سرد هستند؛ زیرا که این عطرها قوی و ماندگار بوده و از رایحه های گرم مانند دارچین، فلفل قرمز شیرین، زعفران، دارچین، جوز هندی، صندل سفید و سایر موارد برای فراوری آن ها استفاده می گردد.

در خرید عطر مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

تفاوتی ندارد که قصد خرید ادکلن زنانه دارید و یا آن که می خواهید یک عطر مردانه منحصر به فرد را بخرید. در هر صورت عطری که استفاده می کنید باید نشان دهنده شخصیت و خصوصیات روحی شما باشد. هر مردی دارای ویژگی های شخصی متفاوتی است که او را به آن چیزی که هست تبدیل می کند! بنابراین عطر مردانه را می توان بر اساس ویژگی های مختلفی مانند: شخصیت، سن، پوست یا سبک پوشش انتخاب کرد. در ادامه راهنمای خرید عطر مردانه به تعدادی از معیارهای انتخاب ادکلن مناسب برای مردان اشاره می کنیم.

انتخاب عطر بر اساس شخصیت

انتخاب برترین عطر مردانه بر اساس شخصیت موجب بالا بردن روحیه شما می گردد. بر اساس تحقیقات اجرا شده معین شده است که رایحه مناسب برای پوست و شخصیت به ترشح هورمون های سلامتی یاری می نماید و اعتماد به نفس را بالا می برد.

1.شخصیت های پرانرژی

افراد با شخصیت های پویا و سرزنده با رایحه میوه و مرکبات که از نت های خربزه، هلو، انواع مرکبات و… تشکیل شده اند سازگاری دارند. این افراد از چنین عطرهایی انرژی می گیرند و با چنین رایحه هایی تعامل دارند.

2.شخصیت های آرام

انتخاب عطرهایی با رایحه علف تازه و چوب صندل کاملا آرامش بخش است و مناسب افرادی است که دارای روحیه خجالتی و آرام هستند. به علاوه عطرهای ملایم مانند اسطوخودوس و شکوفه گیلاس نیز برای این دسته از افراد مفید است.

3.شخصیت های رمانتیک

افراد ظریف و رمانتیک از بوی گل های تازه الهام می گیرند. انتخاب یک عطر رمانتیک برای مردان آسان است. برای این کار باید به سراغ رایحه های ترکیبی از انواع گل ها و میوه ها بگردید.

4.شخصیت های شجاع و جسور

شخصیت های شجاع و جسور تمایل زیادی به امتحان چیزهای نو دارند. این افراد رایحه های غیر معمول مانند رایحه های گل های عجیب و غریب وانیل و دارچین را می پسندند.

5.شخصیت های عمیق و مرموز

افردی که دارای شخصیت های مرموز هستند معمولاً عطرهایی که دارای پایه سبک می باشند مانند وانیل را می پسندند. این افراد باید یک عطر با رایحه های مختلف برای حفظ شخصیت مرموز خود انتخاب کنند.

6.شخصیت های شیرین و ساده

این افراد می توانند عطرهای میوه ای را خریداری کنند. عطرهایی که از توت فرنگی، تمشک، هلو، خربزه و عسل ساخته شده اند برترین گزینه ها هستند. این ادکلن ها بوی شیرین و مطبوعی داشته و نشان دهنده شخصیت افراد می باشند.

7.عطرهای مردانه کلاسیک

نیازی به شرح نیست که مردانی که علاقه مند به عطرهای کلاسیک هستند باید به سراغ رایحه هایی با ترکیب چرم، چوب، مشک، عنبر و… بروند. این عطرها نباید پس از استفاده مالش داده شوند. تنها باید اجازه داد که به صورت طبیعی بر روی پوست بنشیند.

8.عطر مردانه مناسب ورزشکاران

افرادی که عاشق ورزش کردن هستند عطرهای اسپرت با رایحه پیچیده از مرکبات و گل را می پسندند. این عطرها تحرک و توانمندی را در افراد به نمایش می گذارند.

خرید عطر مردانه اصل

اگر می پرسید چه ادکلن مردانه ای را بخریم، در ابتدا باید بگویم که باید موارد بی شماری مانند شخصیت، سن، نوع پوست و … خود را در نظر بگیرید. در صورتی که با در نظر گرفتن موارد فوق نمی توانید تصمیمی صحیح و قطعی در مورد انتخاب عطر مورد علاقه خود داشته باشید می توانید با کارشناسان رها پرفیوم تماس حاصل نمایید تا بر اساس ویژگی های مختلف به شما کنند یاری کنند تا یک ادکلن بی نظیر را خریداری نمایید.

اگر در پی خرید عطرهای زنانه از جمله خرید اس تی دوپونت اسنس پیور زنانه هستید و یا آن که می خواهید یک عطر منحصر به فرد را برای خود بخرید، اگر در پی خرید محصولات اصل هستید و می خواهید که یک ادکلن با کیفیت و تضمینی را با قیمت مناسب بخرید، می توانید به این وب سایت اعتماد کنید.

رها پرفیوم با ارائه طیف وسیعی از عطر و ادکلن و محصولات پوست، مو زیبایی آماده خدمات رسانی به تمامی هموطنان عزیز است. شما می توانید در هر کجای ایران که هستید در طول تمامی 24 ساعت شبانه روز به این وب سایت مراجعه کنید و محصولات دلخواه خود را سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما مورد آنالیز قرار گرفته و آن را درب منزل دریافت کنید. برای دریافت تمامی خدمات منحصر به فرد و بهره مندی از تخفیفات ویژه رها پرفیوم هم اکنون به این وب سایت مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1027

به "نکات مهم در خرید ادکلن برای مردان" امتیاز دهید

1 کاربر به "نکات مهم در خرید ادکلن برای مردان" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در خرید ادکلن برای مردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید