ویسی: ما بیشتر از آلومینیوم به 3 امتیاز احتیاج داریم، آمده ایم تا شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم

به گزارش مجله انجمن دعوت، سرمربی فولاد خوزستان معتقد است شاگردانش به سه امتیاز ملاقات مقابل آلومینیوم بیشتر احتیاج دارند تا رقیب.

ویسی: ما بیشتر از آلومینیوم به 3 امتیاز احتیاج داریم، آمده ایم تا شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم

به گزارش مجله انجمن دعوت از اراک، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک گفت: با توجه به اینکه در هفته دوم مسابقات هستیم، تیم ها شناخت کمتری از یکدیگر دارند و در پی کسب امتیاز هستند. متأسفانه هفته گذشته امتیازی نگرفتیم و محکوم به پیروزی مقابل آلومینیوم هستیم.

با تمام وجود آمده ایم تا این سه امتیاز خارج از خانه را بگیریم و شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم.، وی ضمن بیان این جمله گفت: شناخت نسبتاً خوبی از آلومینیوم داریم و بازی هفته گذشته این تیم را دیدیم. بررسی بسیار خوبی از رقیب داشتیم، اما تعیین نیست حریف کاملاً با چه روشی بازی خواهد نمود.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه دو تیم برای پیروزی و کسب امتیاز بازی می نمایند، توضیح داد: آلومینیوم در خانه خود به میدان می رود و حق دارد در پی سه امتیاز خانگی خود باشد. ما احتیاج بیشتری به سه امتیاز داریم و امیدوارم پیروز این مسابقه باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 690

به "ویسی: ما بیشتر از آلومینیوم به 3 امتیاز احتیاج داریم، آمده ایم تا شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: ما بیشتر از آلومینیوم به 3 امتیاز احتیاج داریم، آمده ایم تا شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید