پاختاکور 3 - تراکتور 3؛ تساوی شاگردان خطیبی در دیداری پرگل

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرگزاری خبرنگاران- تراکتور و پاختاکور به مصاف هم رفتند که این بازی پرگل بازنده و برنده نداشت.

پاختاکور 3 - تراکتور 3؛ تساوی شاگردان خطیبی در دیداری پرگل

به گزارش مجله انجمن دعوت، تیم های تراکتور و پاختاکور در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. تراکتور در این ملاقات ابتدا با دو گل از رقیب ازبک خود پیش افتاد اما با تعویض های کادرفنی، انسجام تیم از بین رفت و تراکتور غافل گیر شد تا ازبک ها بازی 2-0 باخته را برد 3-2 عوض نمایند اما تراکتور باز هم به بازی برگشت و این بار با نبوغ عباس زاده، یک امتیاز از این نبرد پرگل گرفت. تراکتور می توانست برنده این بازی باشد اما همین که در قدم اول شکست نخورده، برای این تیم اتفاق مثبتی است.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سامان نریمان دنیا، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده و پیمان بابایی

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب پاختاکور:

سنجر کواتوف، خوجی اکبر علی جانوف، انزور اسماعیلوف، ایگور کریمتس، فرخ سیفیف، ابرور اسماعیلوف، سردار سابیرخوجایف، سردار رشیدف، دراگان سران، عزیزبک تورگون بوئف، ارن دردیوک

توضیح گل:

تراکتور 1- پاختاکور 0 (اشکان دژاگه - پنالتی 52): شوت پیمان بابایی در داخل محوطه جریمه به دست اسماعیل اف برخورد کرد که داور آن را پنالتی بیان کرد. پشت این ضربه اشکان دژاگه ایستاد و به راحتی توپ را برخلاف جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کرد.

تراکتور 2- پاختاکور 0 (محمد عباس زاده 56): محمد عباس زاده با پیمودن یک راستا 30 متری با دروازه بان تک به تک شد؛ شوت روی پای او در حالی که دروازه بان کاملا تسلیم شده بود در سه کنج دروازه پاختاکور چای گرفت.

تراکتور 2 - پاختاکور 1 (چران 69): چران با یک حرکت در عرض دیگر روی خط محوطه جریمه، خود را در موقعیت شوت زنی قرار داد؛ او در بهترین زمان ممکن به توپ ضربه زد و شوت کات دارش به زیبایی در گوشه دروازه تراکتور جای گرفت.

تراکتور 2- تراکتور 2 (موخیدینف 75): یک شلیک سنگین و کات دار از پشت محوطه جریمه توسط موخیدینف، جای عکس العمل را برای اخباری باقی نگذاشت و دروازه تراکتور برای بار دوم باز شد.

تراکتور 2 - پاختاکور 3 (اریکینف): روی تعارف عجیب مدافعان تراکتور، اریکنیف در موقعت تک به تک با اخبار قرار گرفته و پیروز به باز کردن دروازه تراکتور برای سومین بار در این ملاقات شد.

تراکتور 3- پاختاکور 3 (محمد عباس زاده - پنالتی 85): یک فرار دیدنی از عباس زاده و عبور از تله آفساید پاختاکوری ها، او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما مدافع حریف، با یک خطای شدید مهاجم تراکتور را سرنگون کرد. داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد. خود عباس زاده پشت توپ ایستاد و آن را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

نیمه اول: تراکتور بازی را بهتر از حریف شروع کرد اما چند اشتباه فردی از سوی بازیکنان این تیم، پانزده دقیقه پرفشاری را برای این تیم به همراه داشت. رفته رفته بازیکنان باتجربه تراکتور از این فشار کاسته و بازی را به تعادل کشاندند و روی دو پرتاب بلند عباس زاده، تراکتور اولین موقعیت های خود را روی دروازه پاختاکور ایجاد کرد. بعد از این موقعیت ها شاهد افت شدید جریان بازی بودیم تا اینکه دو تیم در 15 دقیقه خاتمهی نیمه، دو تیم بازی زیباتری را ارائه کردند که موقعیت گل هایی هم به همراه داشت. این موقعیت ها هم البته حاصلی در پی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

تراکتور نیمه دوم را بهتر از حریف شروع کرد. این عمکرد غافلگیر نماینده تراکتور دو گل در 15 دقیقه ابتدایی به همراه داشت. شاگردان خطیبی که در آستانه یک برد شیرین قرار گرفته بودند توسط حریف غافلگیر شدند. پاختاکور با چند تغییر به موقع جریان بازی را تغییر داد و پیروز شد بازی را به تساوی بکشاند. پاختاکور در ادامه کار گل سوم را هم زد تا یک کامبک رویایی را رقم زده باشد اما تراکتوری ها پیروز شدند در پنج دقیقه خاتمهی بازی، گل تساوی را بزنند تا کار با نتیجه سه بر سه به خاتمه برسد.

لحظات حساس:

دقیقه 8: اکبر ایمانی با یک حرکت خطرناک در داخل محوطه جریمه سعی در مشایعت توپ برای عبور از خط عرضی بود اما رشیدف از پشت به اون نزدیک شده و توپ را ربود؛ موقعیت تک به تک حاصل از این اشتباه را محمدرضا اخباری با عکس العملی مناسب مهار کرد.

دقیقه 14: یک پاس عمقی بلند به پشت دفاع تراکتور می رفت دردیوک را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما اخباری با خروج پیروز خود مانع از شوتزنی بازیکن حریف شد.

دقیقه 15: دردیوک در سمت راست محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و با شوتی زمینی از زاویه بسته دروازه اخباری را هدف گرفت اما دروازه بان تراکتور به خوبی و با پا توپ او را مهار کرد.

دقیقه 17: سانتر زیبای رشیدف از سمت چپ را دردیوک با ضربه سر روانه دروازه تراکتور کرد که این ضربه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: پرتاب بلند عباس زاده را محمدی با پشت سر به تیر دوم فرستاد؛ خانزاده که در این منطقه جایگیری نموده بود، با شوت روی پا دروازه را هدف گرفت اما شوت او از دقت کافی برای گل شدن برخوردار نبود.

دقیقه 22: پرتاب بلند دیگری از عباس زاده می رفت که برای تراکتور گل به همراه داشته باشد اما در شلوغی محوطه جریمه که همراه با برخورد خانزاده با دروازه بان حریف و مصدومیت او بود، داور، بازی را متوقف کرد.

دقیقه 35: ضربه سر دیگو چران با پشت سر روی ارسال ایستگاهی در دهانه دروازه به زمین خورد تا مهار آن سخت گردد اما اخباری با جهشی دیدنی و یک دستی توپ را راهی کرنر کرد.`

دقیقه 1+45: شوت ناگهانی پیمان بابایی بعد از برخورد به کاپیتان تیم پاختاکور تغییر راستا داد تا کواتف را برای مهار آن با مشکل روبرو کند؛ دروازه بان پاختاکور اما با توجه به شدت پایین ضربه آن را در اختیار گرفت.

دقیقه 73: یولداشف روی دفع ناقص اخباری، با شوت روی پا دروازه تراکتور را هدف گرفت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90: محمد قادری از سمت راست وارد محوطه جریمه شد؛ شوت او از محوطه جریمه از دقت کافی برای ورود به دروازه برخوردار نبود.

دقیقه 1+90: شوت چران از پشت محوطه جریمه را اخباری با عکس العملی دیدنی راهی کرنر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 404

به "پاختاکور 3 - تراکتور 3؛ تساوی شاگردان خطیبی در دیداری پرگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاختاکور 3 - تراکتور 3؛ تساوی شاگردان خطیبی در دیداری پرگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید