پوسترهایی که حالِ خوب را تبلیغ می نمایند

به گزارش مجله انجمن دعوت، اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، با طراحی پوسترهایی و نمایش آنها به صورت آنلاین، سال جدید را به مخاطبان خود تبریک گفتند. دبیر این انجمن می گوید که هدف اصلی این نمایشگاه انتقال حس خوب به مخاطبان و بهتر شدن حال مردم بوده است.

پوسترهایی که حالِ خوب را تبلیغ می نمایند

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مهردخت دارابی، دبیر و عضو هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در گفت وگویی با مجله انجمن دعوت درباره این نمایشگاه نوروزی شرح داد که در این نمایشگاه که بدون داوری برگزار گردید، طرح هایی از اعضای انجمن با وضوع فرارسیدن سال جدید و با عنوان سال نو، حال نو به مدت دو هفته و به صورت آنلاین در صفحه رسمی انجمن در اینستاگرم برگزار گردید.

او یادآور شد که هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه بهتر کردن حال مردم با نگاهی مثبت به سال جدید بود و کوشش کرد این نوید را بدهد که اتفاقات جدید و خوبی در راه است.

دبیر و عضو هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران همچنین درباره برنامه های این انجمن برای هفته دیزاین در اردیبهشت ماه، اعلام کرد که برنامه ها در حال تدوین است و بیشتر قرار است به صورت آنلاین اجرایی گردد.

او با بیان اینکه فراخوان نمایشگاه هفته دیزاین منتشر شده است، اظهار کرد که موضوع اصلی این نمایشگاه طراحی برای همگان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 378

به "پوسترهایی که حالِ خوب را تبلیغ می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوسترهایی که حالِ خوب را تبلیغ می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید