کنعانی زادگان در آستانه حضور در الاهلی قطر؟

به گزارش مجله انجمن دعوت، از قطر شنیده می گردد مسئولان تیم الاهلی کار پیوستن مدافع تیم ملی ایران را به خاتمه رساندند و از فصل آینده محمدحسین کنعانی زادگان را در ترکیب خود به میدان خواهند فرستاد.

کنعانی زادگان در آستانه حضور در الاهلی قطر؟

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی مجله انجمن دعوت، تیم الاهلی دوحه که با امید کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، بازی های خود در لیگ ستارگان قطر را شروع کرد، در نهایت پیروز به این کار نشد و نتیجه نهایی در خاتمه بازی ها یعنی مقام پنجم جدول رده بندی هرگز مسئولان این تیم را راضی نکرد و به همین دلیل به دنبال این هستند تا بتوانند با تقویت تیم و اضافه کردن تعدادی از مهره های موثر با حضور پیروز در بازی های فصل آینده به نتیجه مورد نظر برسند.

مسئولان این تیم به همین دلیل اقدام به مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود کردند و حتی از این باشگاه به گوش می رسد که با تعدادی از آنها به توافق نهایی نیز دست پیدا کردند تا برای فصل آینده از آنها در ترکیب اصلی خود استفاده نمایند.

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران یکی از نام های شنیده شده است که از دوحه خبر می رسد قرارداد این بازیکن برای فصل آینده با مسئولان الاهلی بسته شده است و آنها به دنبال یک مدافع دیگر اما کنار کنعانی زادگان هستند و البته صحبت هایی هم با یکی دو مدافع مطرح ایرانی نموده اند تا در صورت توافق نهایی قلب خط دفاعی خود را با مدافعان ایران ببندد.

محمد حسین کنعانی زادگان که این روزها به همراه تیم پرسپولیس در قطر به سر می برد پس از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به لیگ برتر باز خواهد گشت و تا خاتمه بازی های فصل فعلی باید با پیراهن پرسپولیس به میدان برود. پس از آن، مدافع ملی پوش فوتبال ایران می تواند از جمع سرخ پوشان جدا گردد و به دلیل خاتمه قرارداد، به تیم جدید بپیوندد.

درباره اخباری که از قطر مبنی بر مذاکره و قرارداد با کنعانی به گوش می رسد باید گفت هر باشگاه طبق قانون می تواند شش ماه قبل از خاتمه قرارداد هر بازیکن از هر تیمی با او مذاکره کند و قرارداد ببندد و به همین دلیل قطری ها مدعی هستند در فاصله کمتر از 6 ماه تا خاتمه مدت قرارداد کنعانی زادگان و پرسپولیس کار پیوستن این بازیکن را بدون مشکل به اتمام رساندند.

الاهلی دوحه یکی از تیم های قدیمی و مطرح فوتبال قطر است که تا به امروز بازیکنان زیادی از فوتبال ایران را در ترکیب خود داشت. بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، محمد رضا خانزاده، مجتبی جباری و فریدون زندی و ... برای این تیم به میدان رفتند.

گفته می گردد الاهلی که در حال حاضر و با خاتمه بازی های لیگ ستارگان قطر، در رقابت های قطر کاپ به میدان می رود، مذاکره با بعضی مهره های حال حاضر خود را شروع نموده تا بتوانند با آنها نیز برای ادامه حضور به توافق برسند که امید ابراهیمی یکی از این نفرات مورد نظر است.

درباره حضور کنعانی زادگان در لیگ ستارگان قطر نیز اخباری در ماه های اخیر به گوش می رسید تا اینکه حالا شنیده شد مسئولان تیم الاهلی دوحه این بازیکن را جزئی از تیم آینده خود می دانند. به گفته یکی از ایرانیان مقیم قطر که در زمینه ترانسفر فعالیت می نماید، آنها به ایجنت هایی که به الاهلی بازیکن پیشنهاد می نمایند اعلام نموده اند کنعانی زادگان را به خدمت گرفته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 389

به "کنعانی زادگان در آستانه حضور در الاهلی قطر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان در آستانه حضور در الاهلی قطر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید