طراحی سایت: گوگل پیکسل 6a در وب سایت صدور گواهینامه FCC دیده شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، همان طور که می دانید، گوگل سال گذشته از سری گوشی های پرچم دار گوگل پیکسل 6 که شامل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو هستند رونمایی کرد. علاوه بر این گوشی ها، شایعه های زیادی درباره پرچم دار مالی این سری یعنی گوگل پیکسل 6a در رسانه های خبری منتشر می گردد که قرار است به عنوان جانشین گوگل 5a روانه بازار گردد. در حالی که این شرکت بزرگ فناوری تاریخی برای رونمایی از این گوشی هوشمند اعلام نکرده، اما گزارش های نو حاکی از آن هستند که پیکسل 6a می تواند در ماه مه امسال در اختیار کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل، به تازگی این گوشی هوشمند نو گوگل در وب سایت صدور گواهینامه FCC دیده شده که اطلاعاتی درباره این گوشی در اختیار ما قرار می دهد.

طراحی سایت: گوگل پیکسل 6a در وب سایت صدور گواهینامه FCC دیده شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وب سایت صدور گواهینامه FCC اطلاعاتی درباره گوگل پیکسل 6a که گویا مدل های مختلفی دارد را فاش نموده است. طبق این اطلاعات حداقل یک مدل از این گوشی هوشمند از شبکه mmWave 5G پشتیبانی می نماید. انتظار داریم که این گوشی هوشمند در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل که در تاریخ 11 مه (21 اردیبهشت ماه) برگزار می گردد به کاربران معرفی گردد. برای یادآوری باید اشاره کنیم که سال گذشته گوگل پیکسل 5a تنها یک ماه بعد از دیده شدن در وب سایت صدور گواهینامه ی FCC به طور رسمی رونمایی شد. اگر گوگل این فرایند را ادامه دهد، باید نسل نو این گوشی ماه آینده به کاربران و علاقمندان این برند مطرح معرفی گردد.

برخلاف گوگل پیکسل 5a که تنها در کشورهای ژاپن و ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار داشت، پیکسل 6a گفته می گردد که در کشورهای مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد. پیش تر درباره تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند گوگل، پروسر (افشاگر معروف حوزه فناوری) گزارشی را منتشر کرد که بر این اساس گوگل پیکسل 6a در تاریخ در تاریخ 6 مرداد ماه (28 جولای) معرفی می گردد. وی در ابتدا بر این باور بود که این گوشی می تواند در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل رونمایی گردد، اما گویا گوگل برای این کار با مشکلاتی دست و پنجه نرم می نماید و احتمال معرفی این محصول در ماه جولای از نظر این افشاگر محتمل تر به نظر می رسد.

جدا از این موضوع، گوگل پیکسل 6a به تازگی در وب سایت بنچمارکی هم دیده شده که طبق گزارش ها توانست برادر بزرگ تر خود یعنی پیکسل 6 را شکست دهد. بنابراین از لحاظ عملکردی این گوشی می تواند حرف های زیادی برای زدن داشته باشد. نتایج این بنچمارک نشان می دهد که این دو گوشی رقابت بسیار نزدیک و تنگاتنگی با یکدیگر داشته اند، اما در نهایت گوگل پیکسل 6a در تست های چندهسته ای و تک هسته ای عملکرد بهتری از خود بر جای گذاشت. بعلاوه این بنچمارک، نام رمزی Bluejay را برای این گوشی هوشمند نو گوگل تأیید می نماید که در شایعه ها به آن اشاره شده بود. سیستم عامل اندروید 12 هم به صورت پیش فرض روی پیکسل 6a اجرا خواهد شد.

درباره تعیینات فنی این گوشی بر اساس نوترین اطلاعات به دست آمده می توان گفت که نوترین گوشی گوگل احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن +FullHD خواهد بود. با این حال تعیین نیست که این پنل از رفرش ریت سریع پشتیبانی می نماید یا باید به رفرش ریت 90 هرتزی اکتفا کنیم. نسل قبلی این گوشی یعنی پیکسل 5a از رفرش ریت 60 هرتزی بهره می برد و بعضی ها می گویند که گوگل در این گوشی هوشمند هم از همین نرخ رفرش ریت استفاده خواهد نمود. نکته دیگری که در رابطه با نتایج این بنچمارک وجود دارد، حافظه رم 6 گیگابایتی این گوشی هوشمند است که پیش تر در شایعه های مربوط به این گوشی شاهد آن بودیم.

گفته می گردد گوگل از همان زبان طراحی پیکسل 6 در این گوشی هم استفاده خواهد نمود. آخرین شایعه ها و حدس ها درباره این گوشی هوشمند نشان می دهد که سیستم دوربین پیکسل 6a شامل یک دوربین 12.2 مگاپیکسلی سونی IMX363 است که اولین بار در سال 2018 در گوشی های پیکسل در اختیار کاربران نهاده شد. دوربین اصلی با یک سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 فوق عریض همراه خواهد بود. بعلاوه این گوشی با دوربین 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی روانه بازار می گردد. از دیگر تعیینات احتمالی این گوشی می توان به تراشه اختصاصی گوگل تنسور، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی آن اشاره نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 865

به "طراحی سایت: گوگل پیکسل 6a در وب سایت صدور گواهینامه FCC دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: گوگل پیکسل 6a در وب سایت صدور گواهینامه FCC دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید